روزنامه کیهان دولت هاشمی و موسوی را در تراز انقلاب می‌داند، دولت احمدی‌نژاد و روحانی را، نه

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز، خواهان آن شد که سیاست به دوران 20 سال قبل برگردد یعنی دورانی که در تراز انقلاب بود.

روزنامه کیهان دولت هاشمی و موسوی را در تراز انقلاب می‌داند، دولت احمدی‌نژاد و روحانی را، نه

این روزنامه نوشت: به نظر می‌رسد بالغ بر بیست سال مظلوم‌نمایی توام با تحریف مدعیان اصلاح‌طلبی، به حداشباع رسیده و مردم در انتخابات آتی حق دارند انتخابی از سر عبرت آموزی، و معطوف به بازگرداندن ریل مدیریت اجرایی به تراز «جمهوری اسلامی» انجام دهند.

دلسوزان انقلابی اگر می‌خواهند کشور مجددا شاهد پسرفت نباشد، باید برای مشارکت حداکثری و انتخابی شایسته «جمهوری اسلامی» تدارک کنند. تدارکی از جنس تمهید فضای گفتمانی، همراه با راهبرد و برنامه و تیم.

با این توصیف، عملا کیهان دولتهای دوران دفاع مقدس،سازندگی و دولت اول اصلاخات را در تراز انقلاب می داند و دوره احمدی نژاد و روحانی را، نه.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    کیهان هر کسی را خواست خودی و هر که را نخواست میکوبد به کسی هم رحم نمیکند

  • محم
    0

    هر کس به جلو حرکت می کند و ما عقب .عقب مگر ما مرتجع هستیم چه خوش خیال یعنی مدیریت سنتی که امروزه جوابگو نیست

  • بصیر
    0

    تنها دولتی که تا حدودی در راستای دولت شهید رجایی حرکت کرد احمدی نژاد بود که دو حزب کشور در دولت دوم حسابی ناکارامدش کردند و خدا جای حق هست

  • منم مختار
    0

    چه عجب کیهان شریعتمداری !!!!طرفدار دولت هاشمی رفسنجانی و خاتمی البته حق داری چون سر سوزنی از سید جلیل القدر سید محمد خاتمی مقتدر بزرگ و مظلوم اولاد پیامبر ص گزگ دستان نیست اما مخالف شما هستم از بابت چند شخصیتی بودن و ریاکارآنه شما آقای شریعتمداری باید به انتخاب ملت احترام بزاریم هرکسی باشد طرفداران خاتمی و موسوی و احمدی نژاد زیادند پس شورای نگهبان استصوابی بازنگری نکند و به ملت اعتماد کنید میزان رای ملت است ..

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      با مختار موافقم هر کسی نان خودش بام خودش آتیش به اموال خودش .مردم فقط ولی نعمتان همه ارکان نظام هستند ما انقلاب کردیم تا به معنای واقعی ثروت و حرمت برای همه یکسان باشد .

  • عجم
    0

    زنده باد سید محمد خاتمی مقتدرترین و مردمی ترین رییس جمهور تاکنون.

    نظرات شما -
    • رحیم آب منگول
      1

      به فرموده دکتر سید محمد خاتمی ملت ولینعمتآن همه مسؤولان هستند و حق دارند از هر کسی انتقاد کنند درود خدا بر شما سید عزیز ای کاش مسؤولان دیگر هم از شما یاد بگیرند و همه مردم و مسئولان در پیشگاه قانون مساوی باشند و دست دلالان و کاسبهای تحریم و اختلاس گران و متجاوزان به حقوق مردم قحط شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها