مشکلات ۶ واحد تولیدی ایلام بررسی شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: ۱۰ واحد تولیدی راکد دیگر در این استان تا پایان سال جاری احیا و به چرخه تولید باز می گردند.

مشکلات ۶ واحد تولیدی ایلام بررسی شد

جهانگیر رستم‌زاد، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ واحد تولیدی احیاء شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال تعداد این واحدها را به ۲۷ برسانیم.

وی با قدردانی از اهتمام ویژه استاندار، همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی و مدیران عامل بانک‌های استان و پشتکار مجریان واحدهای تولیدی در بازگشت مجدد این واحدها به مدار تولید گفت: تلاش صاحبان واحدهای فعال استان که توانستند با مدیریت صحیح در چرخه تولید بمانند قابیل تقدیر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به کسب جایگاه دوم ستاد تسهیل به دلیل عملکرد مناسب، تصریح کرد: هر هفته در استان بیش از چهار جلسه کارشناسی و تخصصی ستاد تسهیل برگزار می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد تداوم برگزاری جلسات این ستاد در راستای تسهیل امر تولید استان اثرگذار باشد.

در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات ۶ واحد تولیدی شامل پرواربندی، مرغداری، سیمان، واحد تعاونی و طرح تولید نخ و کارخانه تولید آسفالت بررسی و تصمیماتی در راستای رفع مشکلات آنها مصوب شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها