رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در اصفهان اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه محدودیت تردد شبانه همچون گذشته به قوت خود باقی است گفت: متاسفانه خودروهای زیادی در ساعت ابتدایی آغاز محدودیت تردد شبانه مشمول جریمه می‌شوند.

محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در اصفهان اعمال می‌شود

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به تداوم محدودیت تردد شبانه اظهار داشت: محدودیت تردد شبانه همچون گذشته به قوت خود باقی است و این در حالی بوده که از حدود 4 روز گذشته با یک ساعت کاهش، از ساعت 21 تا 3 صبح در سطح استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندانی که از ساعت 21 تا 3 صبح در شهر تردد می‌کنند بدون شک اعمال قانون شده و همچنین خودروهایی که پلاک غیربومی نیز به کلانشهر اصفهان وارد می‌شوند نیز مشمول جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون جریمه متخلفان تصریح کرد: شهروندانی که در ساعات منع تردد در شهر تردد کنند مشمول 200 هزار تومان جریمه و افرادی که با پلاک غیربومی به کلانشهر اصفهان وارد شوند مشمول 500 هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه خودروهای زیادی در ساعت ابتدایی آغاز محدودیت تردد شبانه مشمول جریمه می‌شوند و شهروندان می‌توانند یا از طریق سایت راهور 120 و یا مراجعه به دفاتر پلیس +10 خلافی خودرو خود را مشاهده کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها