اشتباه VAR برای زدن دکمه «مکث» و ناراحتی کلوپ!

سرمربی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید اگر کمک داور ویدئویی رأی به درستی گل دوم تیم لسترسیتی نمی‌داد، شاید تیم او متحمل شکست نمی‌شد.

اشتباه VAR برای زدن دکمه «مکث» و ناراحتی کلوپ!

فرازونشیب‌های تیم فوتبال لیورپول در فصل جاری با شکست 3 بر یک این تیم در خانه تیم لسترسیتی ادامه پیدا کرد. لیورپول در حالی بازی را باخت که یک بر صفر جلو بود و در عرض هفت دقیقه سه گل خورد.

گل نخست لسترسیتی بحث‌برانگیز‌ترین صحنه بازی بود، چرا که مشکوک به آفساید به نظر می‌رسید هرچند که VAR درستی آن را تأیید کرد و این همان چیزی بود که نارضایتی یورگن کلوپ سرمربی میهمان مرسی‌ساید را در پی داشت.

کلوپ به تاک‌اسپورت گفت: ما واقعاً یک گل عجیب و غریب خوردیم. من بارها این را گفته‌ام که قضاوت VAR باید عینی باشد، اما نیست. چون یک نفر باید تصمیم بگیرد که آیا آفساید بوده است یا نه و کدام لحظه را باید انتخاب کنیم تا ببینیم که آیا آفساید بوده است یا نه. من بارها صحنه آهسته گل را دیده‌ام و هر بار دیدم که جیمز مدیسون حتی توپ را لمس نکرد. این قطعاً همان صحنه‌ای است که استوارت آتول (داور VAR) باید مسئولیتش را برعهده بگیرد و بگوید که چرا چنین تصمیمی گرفته است.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این سؤال که به نظر او آیا اتول در زمان نادرست صحنه آهسته گل دوم لسترسیتی را متوقف کرده است، گفت: بله البته. پای مدیسون پشت توپ است پس چطور یک نفر می‌تواند بداند که او توپ را لمس کرده یا نه. یک هزارم ثانیه بعد سه بازیکن لسترسیتی به دروازه حریف نزدیک‌تر می‌شوند و تمام.

لیورپول با قبول ششمین شکستش در این فصل با 40 امتیاز در رده چهارم جدول ماند، اما فاصله این تیم با منچسترسیتی صدرنشین که یک بازی کمتر هم انجام داده به 13 امتیاز افزایش پیدا کرده است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها