وضعیت قرمز در شهر خسته

نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای نساجی به پایان رسید که این تیم با مجید جلالی هم توفیقی در هفته‌های پایانی این بازی‌ها نیافت.

وضعیت قرمز در شهر خسته

تیم فوتبال نساجی در ادامه ناکامی‌های خود در نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر، روز شنبه در خانه خود مقابل گل گهر تن به شکست داد که این دهمین شکست این فصل سرخ پوشان قائم شهری، پنجمین شکست متوالی، ششمین شکست در هفتمین بازی متوالی و چهارمین شکست متوالی آنها با مجید جلالی، سرمربی جدید و باتجربه شان بود.

نساجی که سال خوبی را تجربه نمی‌کند، اوج سیر نزولی‌اش از هفته دهم و شکست مقابل پیکان آغاز شد. گرچه سرخ پوشان بعد از شکست مقابل پیکان یک مساوی خانگی مقابل ماشین سازی انتهای جدولی گرفتند، اما این آخرین امتیاز آنها در نیم فصل نخست بود چرا که ۵ شکست متوالی مقابل صنعت نفت، شهرخودرو، نساجی، استقلال و گل گهر انتظار این تیم را می‌کشید.

نساجی که نخستین تیمی است که تعداد شکست آنها دو رقمی شده و حالا با ۱۰ شکست، پر شکست ترین تیم لیگ برتر است، با ۹ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

نساجی بعد از شکست مقابل صنعت نفت اقدام به برکناری وحید فاضلی کرد تا مجید جلالی هدایت این تیم را برعهده بگیرد. اما این تغییر هم لااقل تا پایان نیم فصل نخست تاثیری نداشت تا جلالی با ۴ شکست متوالی مقابل شهرخودرو، ذوب آهن، استقلال و گل گهر کارش را آغاز کند. دو شکست این تیم مقابل ذوب آهن و گل گهر خانگی و دو شکست دیگر مقابل استقلال و شهرخودرو خارج از خانه بود.

نتایج ۷ بازی آخر نساجی در لیگ برتر:

هفته دهم؛ پیکان ۲ نساجی یک / تاریخ برگزاری ۹۹/۱۰/۱۶

هفته نهم؛ نساجی یک ماشین سازی یک / تاریخ برگزاری ۹۹/۱۰/۲۶

هفته یازدهم؛ نساجی یک صنعت نفت صفر / تاریخ برگزاری؛ ۹۹/۱۰/۲۱

هفته دوازدهم؛ شهرخودرو یک نساجی صفر / تاریخ برگزاری ۹۹/۱۱/۱

هفته سیزدهم؛ نساجی ۲ ذوب آهن ۳ / تاریخ برگزاری ۹۹/۱۱/۱۰

هفته چهاردهم؛ استقلال یک نساجی صفر / تاریخ برگزاری ۹۹/۱۱/۱۷

هفته پانزدهم؛ نساجی یک- گل گهر ۲/ تاریخ برگزاری ۹۹/۱۱/۲۵

توضیح اینکه با برنامه ریزی سازمان لیگ، هفته‌های نهم و دهم جابجا برگزار شد و تیم نساجی نیز ابتدا بازی هفته دهم خود را انجام داد و سپس در چارچوب هفته نهم به میدان رفت.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها