مدیر شرکت توزیع برق شهرستان کبودراهنگ:

تبدیل ۱۵ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کبودراهنگ

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان کبودراهنگ از جایگزینی و تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار برق به طول ۱۵ کیلومتر شبکه برق در شهر کبودراهنگ خبر داد.

تبدیل ۱۵ کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در کبودراهنگ

علی همدانی در نشست بررسی فعالیت های اداره برق شهرستان کبودراهنگ، گفت: طرح تبدیل بیش از ۱۵ کیلومتر از سیم های مسی به کابل خودنگهدار برق در توزیع برق کبودراهنگ انجام شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش اتلاف برق، کاهش سرقت سیم های مسی و پایان دادن به انشعاب های غیرمجاز در شبکه های توزیع برق برشمرد و یادآور شد: طرح تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار پایانی به انشعاب های غیرمجاز بوده است.

همدانی در ادامه گریزی به دیگر مزیت های تبدیل سیم های مسی به کابل خود نگهدار زد و اظهار کرد: کاهش خطر برق گرفتگی و خاموشی های ناشی از اتصال سیم های مسی برق در زمان بارندگی و وزش باد از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

وی دیگر پروژه های اجرا شده در این بخش را نصب ترانس های جدید، اصلاح و بهینه سازی تیرهای برق و تعویض سطح مقطع شبکه های فشار قوی عنوان کرد و یادآور شد: در روزهای آینده ۱۵ کیلومتر شبکه دیگر از سیم های مسی در مسیر محله های بافت فرسوده شهرستان با مساعدت فرماندار و شرکت توزیع برق استان همدان، تبدیل به کابل خودنگهدار خواهد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها