معاون امنیتی سیاسی استاندار‌ همدان:

۶۵ درصد علت اصلی ابتلا به کرونا در همدان ارتباطات خانوادگی است

معاون امنیتی سیاسی استاندار‌ همدان گفت: ۶۵ درصد علت اصلی ابتلا به کرونا ارتباطات خانوادگی است به همین دلیل از همه مردم می‌خواهیم اجازه ندهند آمار ابتلا و فوت بیشتر شود.

۶۵ درصد علت اصلی ابتلا به کرونا در همدان ارتباطات خانوادگی است

مصطفی آزادبخت در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در همدان با بیان اینکه همراهی خوب مردم استان همدان با ستاد کرونا قابل تقدیر است اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان همدان 84 درصد است که این میزان باید افزایش یابد.

وی با اعلام اینکه 65 درصد علت اصلی ابتلا به کرونا ارتباطات خانوادگی است به همین دلیل از همه مردم می‌خواهیم اجازه ندهند آمار ابتلا و فوت بیشتر شود، افزود: اداره کل صمت و اتحادیه نسبت به رعایت پروتکل‌ها در واحدها و مغازه‌ها با توجه به خرید آخر سال اهتمام جدی داشته باشند.

معاون استاندار همدان با تشریح وضعیت کنونی استان و اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا درباره طرح واکسیناسیون کرونا عنوان کرد: گروه‌های پرخطر در کنار کادر بهداشت و درمان اولویت‌های واکسیناسیون هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز با اعلام اینکه اسدآباد، فامنین و کبودرآهنگ به رنگ آبی کرونا و سایر شهرستان‌ها زرد هستند اظهار داشت: 61 درصد علت ابتلا به کرونا در استان همدان ارتباطات خانوادگی است.

حیدری مقدم با بیان اینکه در هفته گذشته میزان مرگ و میر کرونا حدود صفر تا یک بوده است که البته این شرایط پایدار نیست و بستگی به رعایت پروتکل‌ها دارد گفت: 65 درصد علت ابتلا به کرونا به دلیل ارتباطات خانوادگی و 34 درصد نیز به دلیل شرکت در اجتماعات است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح سردار سلیمانی در استان با همکاری سپاه و بسیج به صورت ویژه در حال اجراست و نتایج بسیار خوبی داشته است مطرح کرد: تا کنون این طرح 17 هزار خانوار را پوشش داده شده است.

وی درباره طرح واکسیناسیون کرونا نیز بیان کرد: 235 دز واکسن واکسن کرونا به استان همدان اختصاص داده شده است و بر اساس اولویت‌ها واکسیناسیون انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها