براساس گزارش‌ها

ملانیا با بی‌توجهی به استیضاح، به همسر بایدن حسودی می‌کند

براساس گزارش‌ها، ملانیا ترامپ به دومین دادگاه استیضاح همسرش توجهی نشان نداده و زمان زیادی را در مرکز ماساژ و آب درمانی می‌گذراند و گاهی از توجه خاص دیگران به همسر بایدن عصبانی می‌شود.

ملانیا با بی‌توجهی به استیضاح، به همسر بایدن حسودی می‌کند

یک منبع نزدیک به ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری سابق آمریکا به سی‌ان‌ان گفت: او به سالن ماساژ مجهز به سونا و استخر می‌رود، نهار می‌خورد و دوباره همان کار را تکرار می‌کند و بعد با دونالد در ایوان شام می‌خورد. او هر روز همین کارها را تکرار می‌کند.

ملانیا گاهی روند دادگاه سنا را پیگیری می‌کند اما به صورت کلی در فکر اتفاقات واشنگتن دی.سی نیست. ملانیا گاهی هم عصرها با والدینش که در عمارت مارالاگو در فلوریدا حضور دارند، شام صرف می‌کند.

یک منبع درباره فعالیت‌های ملانیا در مارالاگو گفت، کارهای این بانوی اول سابق تقریبا شبیه زمانی است که بانوی اول بود یا حتی زمانی که به تعطیلات می‌رفت.

ملانیا ترامپ که احساس می‌کرد بعد از آشوب شش ژانویه در کنگره برای اظهارنظر به مخمصه افتاده است، در نهایت ترجیح داد سکوت اختیار کند. یک مقام سابق کاخ سفید گفت: به محض وقوع شورش، او دانست که با گفتن چیزی یا انجام کاری نمی‌تواند به چیزی دست پیدا کند، بنابراین کاری نکرد.

همسر دونالد ترامپ همچنین از توجهی که به جیل بایدن، بانوی اول کنونی آمریکا می‌شود، ناراحت است. او متوجه شده که جیل بایدن دوران حضورش در کاخ سفید را کاملا متفاوت با خود او آغاز کرده و مدام در رسانه‌های مختلف با یا بدون همسرش مصاحبه دارد و با والدینی که با آموزش فرزندانشان در خانه سر و کله می‌زنند، همدردی کرده و پیش از سوپرجام فوتبال آمریکایی هم یک پیام تلویزیونی داشت.

ملانیا ترامپ هرگز در دوران حضورش در کاخ سفید با یک رسانه ملی مصاحبه نداشت. استفانی وینستون که برای مدت کوتاهی مشاور ارشد ملانیا بود، به سی‌ان‌ان گفت: دونالد بیش از ملانیا حساسیت به خرج می‌داد که تصویر همسرش روی جلد مجله‌ها نرود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ملول
    0

    حالا گیر دادید به ملانی ؟ بابا مشکل خودتون و ملت رو حل کنید

  • فرصت
    0

    ولی به چشم خواهری سلیقه ترامپ خوبه ها

  • محمد
    0

    هروقت اینو میبینم راست میشم :/ هم ترامپ هم ملانیا هردوشون خوبن

  • ناشناس
    0

    به ملانیا و شوهرجونش کاری ندارم فقط لطفا زودتر این "نهار" که معنی "روز میده رو با "ناهار" جایگزینش کنین که مدتیه بدجوره همه جا داره دیده میشه.

  • مالک حبیبی
    0

    ترامپ چه جالی میکنه تو رابطه با این...با اینکه عدد مقدس نیست ولی بازم خوبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها