مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

مطالبات معلمان حق التدریس پرداخت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مطالبات معلمان حق التدریس پرداخت می‌شود.

مطالبات معلمان حق التدریس پرداخت می‌شود

ایرج بیت اللهی در تشریح جزئیات دستاوردهای سفر وزیر آموزش و پرورش به استان هرمزگان، بیان داشت: علاوه بر جلسات مختلف به منظور تبیین برنامه‌های راهبردی وزارت آموزش و پرورش و ارائه راهکارهای مؤثر اجرایی، مقام عالی وزارت ضمن توجه ویژه به افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان، بر ضرورت تکمیل سالن چند منظوره آموزش و پرورش استان و همچنین تجهیز و بازسازی باشگاه فرهنگیان تاکید و مقرر شد عملیات اجرایی این دو طرح با تأمین اعتبار لازم آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تسریع در پرداخت مطالبات حق التدریس شاغلان و نیروهای‌خرید خدمات، مقرر شد این مهم با دستور مستقیم وزیر اجرایی شود که مراحل انجام آن در دست اقدام است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک آموزشی، از دستور ویژه به منظور تکمیل پروژه‌های این شهرک خبر داد و عنوان کرد: با نظر مساعد وزیر و تاکید بر سرعت بخشی به روند اجرای طرح‌های آموزشی در این شهرک، شاهد بهره برداری از این مجموعه عظیم آموزشی که نقش به سزایی در توسعه‌ی زیرساخت‌های استاندارد آموزشی دارد، خواهیم بود.

به گفته بیت اللهی توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش در این سفر معطوف به تقویت روند آموزش و تربیت به عنوان مهمترین مأموریت آموزش و پرورش بود که در نشست‌های مختلف از جمله در گفت و گو با معلمان و مدیران مدارس استان، تبیین و تشریح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به این راهبرد وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: قطعاً برای نیل به این هدف، الزاماتی به عنوان بستر کار مورد نیاز است که تحقق موارد لازم از جمله توسعه زیرساخت‌ها، منابع و تجهیزات مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش قرار گرفت.

این مقام مسئول در پایان اجرای رویکردهای مرتبط با عدالت آموزشی را به عنوان یکی دیگر از محورهای مهم سفر وزیر آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: با وجود همه مشکلات، در سایه تلاش و مجاهدت شبانه روزی معلمان و مدیران و مسؤولان آموزش و پرورش، شاهد ارتقا جایگاه استان در شاخص‌های مهم و ملی باشیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها