قدردانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بانک ملی ایران

معاون دولت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور فعالیت شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی ایران را خوب توصیف و از تلاش‌های صورت گرفته در این شورا قدردانی کرد.

قدردانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از بانک ملی ایران

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مهدی هاشمیان در جلسه ای که با حضور مرویان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بارانی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی ایران و حسینی دبیر این شورا در بانک ملی ایران برگزار شد، با تاکید بر اینکه تقویت احساس مسئولیت میان کارکنان از برنامه‌های اصلی ستاد امر به معروف است، گفت: هر چه احساس مسئولیت بیشتر باشد، کارکنان نسبت به سازمان و برند آن حساسیت بیشتری داشته و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ها باید در راستای مسئولیت پذیری کارکنان تدوین و اجرا شوند تا با تأثیرگذاری بیشتر، دوستی بین کارکنان افزایش یابد و در جهت تقویت یکدیگر تلاش کنند.

هاشمیان اضافه کرد: در این صورت است که معروفات گسترش پیدا می‌کند و مهم‌ترین جلوه آن احساس مسئولیت نسبت به تمام سازمان و حتی چک کردن یک شیرآب است.

معاون دولت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با توجه به تصویب و ابلاغ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت‌های قانونی جهت گسترش امر به معروف و نهی از منکر بهره‌برداری شود.

در این نشست بارانی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ملی ایران ضمن تشریح عملکرد این شورا، بر لزوم گسترش این فریضه به ویژه در زمینه پاسخگویی محترمانه به مردم و ارباب رجوع تأکید کرد.

در پایان نیز درخصوص همکاری متقابل و برخی اقدامات مشترک فی ما بین بحث و تبادل نظر شد.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها