تکذیب تولد نوه رهبر انقلاب در انگلیس /حدادعادل: در بیمارستان درجه سه متولد شد


23 بهمن 1399 - 10:18
6024d3428175a_2021-02-11_10-18
حداد عادل گفت: دشمنان فیلمی تهیه کرده‌اند و در آن گفته‌اند فرزند اول آقا مجتبی خامنه‌ای پسر رهبر انقلاب؛ معروف است به نوزاد یک میلیون پوندی که در لندن در یک بیمارستان مجهز متولد شده!

وی در روز ۲۱ بهمن گفت: اصلا در لندن به دنیا نیامده بلکه در بیمارستان درجه سه رسالت زیر پل سید خندان توسط دکتر مرضیه دستجردی با هزینه پانصد هزار تومان متولد شده که اسناد و سوابق آن موجود است.

حداد عادل گفت: دشمنان فیلمی تهیه کرده‌اند و در آن گفته‌اند فرزند اول آقا مجتبی خامنه‌ای پسر رهبر انقلاب؛ معروف است به نوزاد یک میلیون پوندی که در لندن در یک بیمارستان مجهز متولد شده!

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

23 بهمن 1399 - 10:18

وی در روز ۲۱ بهمن گفت: اصلا در لندن به دنیا نیامده بلکه در بیمارستان درجه سه رسالت زیر پل سید خندان توسط دکتر مرضیه دستجردی با هزینه پانصد هزار تومان متولد شده که اسناد و سوابق آن موجود است.

منبع: انتخاب

70

نظرات 63
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سهرابی 5 0 پاسخ 1399/11/26 -16:33

اقای ح م د کامنت گذار ، سلبریتی ها ادعای زهد وساده زیستی ودعوت مردم به پرهیز از تجملات واجتناب از مسافرت به غرب و.... ندارند ، انها امریکاو انگلیس وفرانسه و.... را کشورهای شیطانی نمی دانند ، انها با هزینه خود بدون رانت به سفر می روند اما این حضرات از صبح تا شب بد وبیراه به فرنگ وفرنگی می گویند مردم را دعوت به استفاده از دانشگاه وبیمارستان های داخلی می کنند اما خودشان برای یک جراحی ساده اپاندیس ویا باد فتق وپروستات به دیار به قول خودشان کفر می روند. حکایت چون به خلوت می رسند ان کار دیگر می کنند است

خرس 13 1 پاسخ 1399/11/25 -13:18

من کاری به این مسئله ندارم. ولی خجالت نمیکشی که فرهنگستان زبان و ادب فارسی پیتزا را گذاشته کش لقمه همبرگر را گذاشته گردلقمه ساندویچ را گذاشته دراز لقمه

ح م د 1 14 پاسخ 1399/11/25 -10:12

مسائل شخصی مردم به هیچ کسی ربطی نداره. اصلا دوست داشته بره انگلیس. به بقیه چه ارتباطی داره. حالا که همه سلبریتی ها دارن میرن امریکا و انگلیس بچه ها شون را اونجا به دنیا بیارن. چرا برا اونا خوبه و باکلاسه . مگه اونا محبوب ملت نیستن. پس چرا برا اونا تیتر نمیزنید.

الن 1399/11/26 -08:50

تفاوت در این است که سلبریتی ها هر روز پشت تریبون مرگ بر امریکا و انگلیس نمی گویند!!!مسئولان بی کفایت ما حداقل به شعارهای خود اعتقاد داشته باشند.

آل 25 1 پاسخ 1399/11/24 -18:22

دخترت که تو امریکا و ژاپن درس خونده ، یکی از داماد های شما هم که از خانواده های شهید پرور اوهایو می باشد!!!!

محمود 3 27 پاسخ 1399/11/24 -10:38

مدیر محترم سایت از حقیقت خجالت میکشی یا روت نمیشه خودت بهتر میدانی این کارهاتون درست نیست

یک ایرانی 22 1 پاسخ 1399/11/24 -08:46

چرا بعد از سالها؟ آیا آقای حدادعادل عزیز چندسالیست از همه جا بیخبر است؟

احمد 27 3 پاسخ 1399/11/24 -05:27

آقا حداد بعضی حقایق را نمی توانید تطهیر کنید اگر تهمت است شماها خودتان باب کردید میدان ولیعصر در سال ۸۸ یادت است

S 15 3 پاسخ 1399/11/24 -00:56

راست میگه هم تختی من بود

سید 1399/11/24 -14:34

یعنی باهم رو یه تخت بودین؟!

ناشناس 1399/11/24 -19:46

کسی نگفته توانگلیس بدنیا اومده میگن اونجاآی وی اف انجام داده همون عمل کاشت بچه.

T 13 3 پاسخ 1399/11/24 -00:28

کاش منم اونجا دنیا می اومدم

مورچه 28 2 پاسخ 1399/11/23 -22:58

حداد بی عدالت خانه ای توش زدندگی میکنی هم بروسند بزن بنام خودت که همه باورکنند باپول زحمتکشی خریداری کردی

علی 14 11 پاسخ 1399/11/23 -22:33

آخه پرونده درست کردن برای شما کاری نداره

داریوش 3 32 پاسخ 1399/11/23 -22:14

عاقبت نداشتن شبکه ملی اطلاعات همین شایعات مسخره هستش ! بیخود نیست آذری جهرمی فضای مجازی رو ول کرده

نظرگو 1399/11/23 -23:11

عاقبت نداشتن کنترل والدین روی بچه هاشون هر کسی مثل شماها میاد یه نظری مینویسه برو برس به بازیت

مجید 7 27 پاسخ 1399/11/23 -21:46

فضای مجازی امروزه هر چیزی رو به خورد مردم میده .بکعده هم بدون تحقیق باز نشر میدن وجالبه که یه عده هم با علم دروغ بودن اخبار انرا باز نشر میدن .

شکوهی 32 6 پاسخ 1399/11/23 -21:40

لعنت بر دروغگویان وحقه بازان.

کوروش 34 6 پاسخ 1399/11/23 -20:48

آخی درجه سه!

ناشناس 31 4 پاسخ 1399/11/23 -20:36

انقدر دروغ گفتی هیچ کس باور نداره

ناشناس 30 5 پاسخ 1399/11/23 -20:15

لعنت به یکا یکتان که دین و مذهب را به سخره گرفتید و بی ارزش کردید.

کیوان 31 2 پاسخ 1399/11/23 -20:15

جناب حداد ببخشید،،، کم دروغ شنیدیم ازشما،،،حال باور کنیم،،،،شرمنده

ناشناس 37 2 پاسخ 1399/11/23 -19:42

۴۲ سال تو! تواین مملکت یه پستی داشتی !!! نوه ات هست باشه!چه بریتانیا چه توبیمارستان خصوصی رسالت!!! یه فکری بحال زنهای سیستان وبلوچستان کن که ازسر کمبود امکانات بالاترین فوت نوزاد رو توکشور دارن.

لام 39 2 پاسخ 1399/11/23 -19:10

جناب عادل تا صبح هم بگی مردم باور ندارند لطفا برگه گواهی ولادت را منتشر کن

اسد 1399/11/24 -10:23

شما خودت را به جای مردم ایران جا نزن! به جای آن مردم شام جا بزن که باور کردند علی(ع) نماز نمی خواند!

کچل 1399/11/24 -22:57

تو که به نام اسد نظر میذاری فکر کنم کلفت خونه حداد ناعادلی برو کهنه های بچه را بشور

یقوبی 22 1 پاسخ 1399/11/23 -18:58

دکتر رفت صورت مسئله را از بین ببرد به اصطلاح رفت ابرو رو درست کنه زد چشمو کور کرد مرد حسابی هزار پوند می شود سی وپنج میلیارد تومان نه سه ونیم میلیارد تومان ضرب وتقسیم را هم خوب بلد نیستی.همان بس که که رئیس دپارتمان فلسفه شاهنشاهی(سلطنتی) ومشاور رئیس دفتر زن شاه جناب نصر می ماندی خودت را بیشتر ........

اسد 1399/11/24 -10:24

از کی تا حالا هزار پوند می شود سی و پنج میلیارد تومان آقای ریاضی دان!

فاخری 28 2 پاسخ 1399/11/23 -18:47

آقای محترم اگر مشکل نازایی بوده چرا به موسسه رویان مراجعه نکردند .مگر ایرانیانی که مشکل نازایی دارند می توانند جهت درمان به انگلیس بروند.همه بندگان خدا را به آنجا هدایت می کنند.تازه نگفته بودند که طفل در کجا بدنیا آمده که شما خودت را به آن راه زده ای برای حذف صورت مسئله این قضیه را پیش گرفته اید

اسد 1399/11/24 -10:25

آخر بنده خدا مسئله نازائی هم دروغ است!

ناشناس 21 2 پاسخ 1399/11/23 -18:36

قبلا" هم از نون خشک خوردن بعضی گفته بودی باوریدیم

ناشناس 35 1 پاسخ 1399/11/23 -18:28

قابل توجه حداد عادل؟؟؟؟؟ بیمارستان رسالت یک بیمارستان خصوصی هست نه درجه سه اگر کمترین اشنایی نسبت به این بیمارستان داشتی این حرف ها را نمی زدی مجبور که نیستی کسی هم که توی این ممکلت بربر از شما توضیح نخواست دمتون گرم شما نبرید و نخورید کی ببره و بخوره نوه شما انگلستان دنیا نیامد نوه من دنیا بیاد

کاربر ناشناس 1399/11/23 -22:34

خب که چی ناشناس

ناشناس 1399/11/23 -23:39

خوب که هیچی دکترتون ملت را .... فرض کرده بود فکر کرده الان ۲۰ یا ۳۰ سال پیشه هر چی بخواهد بخورد ملت بدهند کسی نمی فهمه و نمی دونه گفتیم به اطلاع عموم برسونیم اونی که فکر کرده مردم هستند خودشه

اسد 1399/11/24 -10:27

مگر بیمارستان های خصوصی همه درجه یک هستند؟ چرا همه کلامتان تهمت و توهین است؟

مورچه 13 1 پاسخ 1399/11/23 -18:23

انکارچیز کارخیلی بدی است

کاربر ناشناس 1399/11/24 -09:33

ازخدابترسید

حمید رضا 25 1 پاسخ 1399/11/23 -18:05

تو که راست میگی ولی ............. ضمنا کاش اسناد مدارک زمین ها و اعتباراتی که بنام موسسه هایت گرفتی رو هم رو میکردی

رحمان‌ 15 1 پاسخ 1399/11/23 -17:29

شما‌دلار‌با‌پوند‌اشتبا‌ه‌‌گرفتی

شهروند 28 2 پاسخ 1399/11/23 -17:20

تشت رسوایی همه خیلی وقتها صداش دراو مده

ارش 41 4 پاسخ 1399/11/23 -16:23

آمریکا و انگلیس فقط برای ما بده ولی برای بعضی‌ها مدینه فاضله ،،، من نمی‌دونم این افراد ملت رو‌ چی‌فرض میکنن؟؟

جمعه 1399/11/23 -19:19

برای خرید کت و شلوار برای خودش وسوغات جهت دیدار با داماد شهیدپرورش در آمریکا به این سفر رفته بود.شاید هم برای معالجه!!! بی انصاف چندتا جعبه سوهان با خودش نبرده بود.اگر مطلبم چاپ نشد میگم خبر فوری بدِ

اسد 1399/11/24 -10:31

حقیقتاً روزی که می گفتند معاویه شایعه کرده علی (ع) نماز نمی خواند و مردم باور کرده اند، تعجب می کردم، می گفتم مگر می شود؟ ! حالابفرما مردم ساده دل که حرف های شبکه های معاویه صفت برایشان حجت است! اگر کسی از کمی ارتباز با بیت رهبری داشته باشد زندگی ساده او فرزندانش را از نزدیک می تواند ببیند. لازم هم نیست زیاد تحقیق کند.

مخالف مهاجرت 1399/11/25 -02:10

اولا کی گفت بده؟ دوم کاری که بعضی از مردم ما درسطح معمولی انجام میدن چرا سیاسیون نباید.این ها همان کسانی هستند که گفتند ما از پدرانمان ارث میبریم اما فرزند پیامبر نباید ارث ببره. من پشت سر کسی نماز میخونم که طرح مطالعاتی اش آمریکا بود. قبل رفتن به آمریکا هم نماز میخوندم الان هم که برگشته باهمون اعتقاد پشت سرش نماز میخونم. تغییری نکرده‌. برای علم ،پیشرفت چه اشکالی داره اما مهاجرت...

جمعه 1399/11/25 -03:01

اسد خان شما به خیلی از نظرات مردم پاسخ دادی ودر خصوص نماز و معاویه نوشتی.اینها چه ربطی به دروغ حداد عادل دارد.خرید کت و شلوار از انگلیس و داماد شهید پرورش در آمریکارا اگر وقت داری سرچ کن تا عکس خرید از فروشگاه و داماد شهید پرورش در خانواده ای در آمریکااز صدا و سیمای میلی را ببینی.کمی تعقل کن. حداد مدرسه ای بنام کمک به محرومین با زمین کمیته امداد ساخته، اما محصلینش بچه های عزیز کرده سیاسیون هستند .

ناشناس 1399/11/25 -11:13

نه که اسد خان نداند بلکه خود ایشون هم سر سفره تشریف دارند

علی 38 1 پاسخ 1399/11/23 -16:14

آقای دانشمند یارانه و رایانه و کارانه و کاشانه و سه بر سه بر برابر بساط منقل و وافور به راهه که، دیگه ناراحت چی هستی؟ بعدشم تو جایی که یارو بیسواد واسه خودش مدرک دکترای معتبر قلابی از اسکاتلند درست میکنه یه گواهی تولد نمیتونه بچاپه؟

محسن 40 4 پاسخ 1399/11/23 -15:34

زمانی که در پادگان مدرس کرج بودم،جناب آقای حداد می آمدند آنجا برای سخنرانی. همین سوال را یکی از سربازان که پزشک هم بودند از ایشان پرسیدند.ایشان درجواب فرمودند، اختیار بچه ها دست خودشان است. برای تحصیل در انگلیس بودند که این تولد مصادف شدبا حضورشان در آنجا. خدا لعنت کند هرچی آدم دروغگو را. الان هم مثل شعار مرگ بر دیکتاتور، به خودتون نگیرید. کلی گفتم لعنت بر دروغگو.

شهروند 1399/11/23 -17:18

چرا تحصیل در بلاد کفر و دشمن .چرا تحصیل در سوریه یمن و چین و روسیه انتخاب نکردند

اسد 1399/11/24 -10:34

البته این دروغ را شما دارید می گویید! دروغ شما از آ«جاست که اصلاً آقا مجتبی در انگلیس درس نخواهند در همین قم درس خوانده است. بنده خدا اقلاًطوری دروغ بگو که زود لو نرود!

خ 1399/11/25 -09:13

ب اسد منظورشمادرقم درس خوانده درس حوزوی است

عباس 18 2 پاسخ 1399/11/23 -15:27

تکذیب لازم نیست .

سامانی 39 0 پاسخ 1399/11/23 -15:11

به مردم سند ومدرک نشان بده که خانه سه طبقه ای که بیش از بیست سال است خود وفرزندانت در ان سکونت دارید متعلق به یکی از نهادهای بی حساب وکتاب چون ستاد اجرایی فرمان امام و یا بنیاد مستضعفان نیست ؟ به مردم سند نشان بده ملک مدارس لاکچری بنام حضرت خانم متعلق به این نهادها نبوده است ؟ و....

اسد 1399/11/24 -10:35

از قدیم گفته اند البینۀ علی المدعی ! شما که ادعا می کنید باید ثابت کنید نه متهم!

ناشناس 1399/11/25 -11:16

اسد جون سهمیه ساندیست دو برابر

حسن 32 3 پاسخ 1399/11/23 -14:46

به به چشم ما روشن .انگلیس از خودمون است .آقای شریعتمدار جهت اطلاع.اینجا دیگه حرف نمیزند .چون.........

مخالف مهاجرت 1399/11/25 -02:15

چه اشکالی داره انگلیس آمریکا درس خواندن؟ وبرگشتن وبرای کشور استفاده کردند من پشت سر کسی نماز میخونم که طرح مطالعاتی ش آمریکا بوده...

علی 7 39 پاسخ 1399/11/23 -14:42

ما بیت رهبری رو قبول داریم نیازی ب مدرک نیست ولی شما وامسال شما را قبول نداریم

پارسی 31 2 پاسخ 1399/11/23 -14:28

استاد فرهنگستان ضرب و تقسیم هم بلد نیستی یک میلیون پوند هر پوند سی پنج هزار تومان می شود سی و پنج میلیارد تومان نه سه و نیم میلیارد تومان !!!!! ضمنا این جریان هم مثل جریان داماد مبارک است که در امریکا در یک خانواده شهید بدنیا آمده !!!!!

.... 1399/11/23 -16:45

مثل اینکه تو بلد نیستی نمیدونی دلار الان تو این وضعیت سی و پنج تومن نشده هنوز چه برسه به اونموقع ... دلار اونموقع روباید حساب کنی احمق الان که به دنیا نیومده یارو بعد خودشما ها دم از حرف های دیپلم به بالا میزنید

عباس 36 1 پاسخ 1399/11/23 -14:18

کت وشلوار انگلیسی حداد هم تکذیب کنید

ناشناس 34 3 پاسخ 1399/11/23 -10:36

می دانیم جناب حداد ؛ لازم نیست مدرک و سند بیاورید .

... 1399/11/23 -22:43

لجنین لجن

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks