۱۳سالن و زمین چمن مصنوعی در استان گلستان افتتاح می‌شود

در راستای افزایش سرانه و برخورداری مردم روستاها و شهرهای استان از زیرساخت‌های ورزشی، ۱۳ سالن و زمین چمن مصنوعی در روستاها و شهرهای استان گلستان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال امروز و فردا در گلستان افتتاح می‌شود.

۱۳سالن و زمین چمن مصنوعی در استان گلستان افتتاح می‌شود

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار گلستان و نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی سالن ورزشی فجر روستای اصفهانکلاته گرگان به بهره برداری رسید.

این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال 91 آغاز شده بود، در مساحت 987 مترمربع با اعتبار 20 میلیارد ریال از محل منابع ملی ساخته و افتتاح شده است.

قرار است 13 پروژه ورزشی شامل سالن و زمین چمن مصنوعی در روستاها و شهرهای استان گلستان با اعتبار 150 میلیارد ریال افتتاح شود. تعدادی از این پروژه‌های ورزشی جمعه با حضور دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری خواهد رسید.

غلامرضا منتظری، عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بهره برداری از این پروژه‌ها اظهار داشت: سرانه ورزشی در شهرستان گرگان اندک است و باید با کمک دولت و سرمایه گذاران بخش خصوصی، زیرساخت‌های لازم را در این بخش فراهم کنیم.

وی افزود: ساخت سالن‌های ورزشی در روستاها و مناطق حاشیه شهرها باید در اولویت برنامه‌های ورزش و جوانان قرار داشته باشد تا جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته شود.

منتظری گفت: بودجه بخش ورزش و جوانان با توجه به کمبود زیرساخت‌ها در استان باید افزایش پیدا کند و ما نیز در مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش سهم استان هستیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها