واکنش وزارت بهداشت به اظهارات ضد واکسن یکی از مدعیان طب اسلامی

رییس مرکز روابط عمومی گفت: اظهارات جاهالانه و خرافی این فرد و رفتاری که خودشان و اطرافیان‌شان دارند، به عنوان مداخله غیرمجاز در درمان محسوب شده و مدعی العموم می‌تواند حتی بدون شکایت، به این موضوع رسیدگی کند.

واکنش وزارت بهداشت به اظهارات ضد واکسن یکی از مدعیان طب اسلامی

دکتر کیانوش جهانپوردرباره اظهارات اخیر عباس تبریزیان- مدعی طب اسلامی درباره تزریق واکسن کرونا، گفت: اظهارات جاهالانه و خرافی این فرد و رفتاری که خودشان و اطرافیان‌شان دارند، به عنوان مداخله غیرمجاز در درمان محسوب شده و خلاف مصرح قوانین موجود است.

وی افزود: با توجه به اینکه بحث سلامت و دفاع از سلامت حقوق عامه مطرح است، حتی دادستان و دادستان ویژه روحانیت می‌تواند به عنوان مدعی العموم بدون شکایت، از باب دفاع از حقوق عامه به این موضوع رسیدگی کنند و لزوما نیازمند پیگیری یا شکایت وزارت بهداشت یا دانشگاه های علوم پزشکی نیست. البته مطابق گذشته، در صورت نیاز ما هم اقدامات حقوقی لازم را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه پیش از این وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی شکایاتی از این فرد داشته‌اند که بعضا به محکومیت قضایی منجر شده است، گفت: البته درباره محل اقامت این فرد، نحوه اجرا و سرنوشت احکام قضایی قبلی اطلاع دقیقی نداریم.

جهانپور درباره اظهارات اخیر یکی از فیلم‌سازان کشور درباره عدم استفاده از ماسک نیز گفت: متاسفانه چنین مشکلاتی وجود دارد و تنها چیزی که می‌توان خطاب به چنین افرادی گفت، این است که "مرا به خیر تو امید نیست/شر مرسان".

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اقای دکتر از وزیر بهداشت بخواه که از پدرش بخواهد که با اینان که در حرفه پزشکی دخالت کرده اند برخورد شود پدر اقای وزیر که با نفوذ است

  • شهرام
    0

    با سلام .با وارد کردن دین اسلام به سیاست کشور، نه تنها قوانین مملکت رو با نقص های بسیاری مواجه کردید بلکه باعث سست شدن اعتقادات مردم نسبت به دین شده‌اید . لطف کنید و این کلمه «طب اسلامی» رو از مطبوعات کشور حذف کنید. طب یا همون علم پزشکی هیچ رابطه منطقی با اعتقادات مذهبی ما نداره . کلمه اسلامی هم تا جایی که من یاد دارم بیشتر برای سواستفاده از جهل مردم به آخر کلمه طب ، افزوده شده .سوال ما از مسوولان نظام اینه که وجود چنین افرادی چه سودی واسه شما داره که اونا رو (طرز تفکر اونا رو ) از جامعه ریشه کن نمی کنید .

  • بازوانت را حلقه کن
    0

    گفت: اظهارات جاهالانه و خرافی این فرد و رفتاری که خودشان و اطرافیان‌شان دارند / عزیز . این قوم این قبیله همه حرفهاشون مضحک و بی پایه اساس و مسخره و جاهلانه و خرافی هست . فقط این حرفشون نیست . هر کدومشون در جایگاه خودشون جاهلن . حجری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها