حسین شریعتمداری: اطرافیان قالیباف، ناپختگی ها را تکرار نکنند

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: برخی اطرافیان آقای قالیباف که ظاهراً از روابط بین‌الملل و پروتکل‌های تعریف شده آن شناخت کافی ندارند (و یا از آن غفلت ورزیده‌اند).

حسین شریعتمداری: اطرافیان قالیباف، ناپختگی ها را تکرار نکنند

قبل از سفر جناب قالیباف به روسیه ضمن آنکه این سفر را بااهمیت معرفی کرده بودند (که چنین نیز بوده است و سفر یکی از سران قوا به کشور ثالث نمی‌تواند کم‌اهمیت باشد)، اعلام کرده بودند که آقای قالیباف در این سفر با پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نیز ملاقات خواهد داشت!

حال آنکه باید می‌دانستند، موضوع اصلی سفر ایشان ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب نیست و با توجه به پروتکل‌های رایج در روابط بین‌الملل ملاقات جناب قالیباف با پوتین الزامی ‌نیست و اگر صورت نپذیرد کمترین خدشه‌ای به اهمیت سفر وارد نخواهد کرد.

این بی‌توجهی دوستان به دستاویزی برای حمله به ایشان تبدیل شد که امید است این‌گونه ناپختگی‌ها تکرارپذیر نباشد و دوستان قبل از اظهارنظر در این‌گونه موارد خود را از مشاوره با افراد کارشناس و مومن و مورد وثوق بی‌نیاز ندانند!

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کیان
    0

    آقای شریعتمداری هم نخود هر اشی میشه (تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف.... ورنه اسباب بزرگی همه آماده کنی) آقای قالی باید بدونه همین صندلی مجلس رو هم در بی رقابتی مردم به رای به دست آورده و دو دستی بچسبه بهش و فکر صندلی دیگری نباشد که در قواره او نیست و مشاوران او هم سفرهای روستای در نظر بگیرن که مردم میان نیم ساعت گریه میکنن برای یک درخواست کوچک؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • الف
      0

      آفرین و هزاران آفرین نمیدونم با ابن همه شعور سیاسی مردم چرا افرادب مثل قالیباف تو کشور پست میگیرن

  • محمدرضا کیانفر
    0

    محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: پیام رهبری به پوتین راهبردی بود. آقای قالیباف، پیام رسانی به رؤسای جمهور دیگر کشورها وظیفه رئیس جمهور و وزیر خارجه است شما حق نداشتید قانون را دور بزنید. دریغ و درد که در جستجوی گنج حضور، بسی شدم به گدایی بر کرام و نشد. هزار حیله برانگیخت حافظ از سر فکر، در آن هوس که شود آن نگار رام و نشد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،

  • امیررضا
    0

    چقدر ملوس انتقاد کرده. آخی.

  • عباس
    0

    سریعتمداری چرا می سوزی توکه جاسوس پوتینی چرا قبول نکرد. به سیستانی توهین کردی حالا رییسی را قبول نکرد.

  • محسن
    0

    قالیباف ازبهترین مدیران اجرایی پس از انقلاب بوده . اما مصاحبه مکرر روزنامه های معتبردنیا با آقای دهقان و البته زبان دیپلماسی زیرکانه وی ، به معنای اینست که تحلیلهای بین المللی به حقیقت نزدیکترند.

  • gaber
    0

    هنوز اول راهیم ببینید این گروه چکارها که نمی‌کنند .پختگی سوالیست که بدون ذره مسئولیت میشه به اون رسید جوابگو نیستند اگر پاسخگو بودند همان لبو فروشی هم از سرشون زیاده

  • علی
    0

    دراصل ایشون وزرات خارجه رو برعهده دارند

  • نظر
    0

    آقای قالیباف بیاییددوسال شهرداراهوازبشوداگرمتروراراه انداخت همه بهش رای می دهیم مگرنه شیفته خدمت است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها