رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان:

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در کاشان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن به سمت میدان جهاد و بلوار دانش تعیین شده است.

مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در کاشان اعلام شد

غلامعلی عبدالرحیمی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تصمیمات ستاد ملی کرونا راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به شیوه مرسوم همه سال برگزار نمی‌شود و بر همین اساس فردا مسیر پیمایی خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیرپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه آغاز می‌شود، افزود: شهروندان به همراه خانواده می‌توانند در نقاط بلوار باهنر، بلوار کشاورز، بلوار مادر و بلوار شهید معمار به عنوان نقاط پیش‌بینی شده ویژه تجمع خودروها حضور پیدا کنند و به سمت میدان جهاد و بلوار دانش حرکتی نمادین صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان اینکه آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان به همین مناسبت سخنرانی می‌کند اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شهروندان می‌توانند از طریق رادیو کاشان از بیانات آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان بهره‌مند شوند و این مهم به منظور حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در شرایطی چهل و دومین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد که همواره در تیررس حملات دشمن به شیوه‌های مختلف بوده است گفت: ایران اسلامی با وجود شرایط ویژه در سال جاری چون کوه استوار، بالنده و مقتدر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده و همچون سال‌های گذشته مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان می‌زند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها