گرفتن کدملی هنگام خرید بلیت مترو برای شناسایی بیماران است

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برای رهگیری مسافران بیمار در مترو، منحصراً برای خرید کارت بلیت الکترونیکی کد ملی اخذ می‌شود.

گرفتن کدملی هنگام خرید بلیت مترو برای شناسایی بیماران است

غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی برای رهگیری مسافران بیمار در مترو، منحصراً برای خرید کارت بلیت الکترونیکی کد ملی اخذ می‌شود. مهاجران نیز می‌توانند تا پیش از ۱۵ اسفند ماه که سیستم، امکان ثبت کد اقامت را ایجاد کند، بدون محدودیت از باجه کارت‌های خود را شارژ کنند.

تهرانی‌ها برای سفرهای روزانه خود با مترو با مشکلاتی مانند حضور دستفروشان، ازدحام جمعیت و غیره مواجه هستند اما نگرانی از شیوع در این وسیله عمومی، به مشکلات آنها اضافه شده است؛ حضور افرادی که به مبتلا شده‌اند اما هنوز از آن بی اطلاع هستند یا افرادی که علیرغم آگاهی از بیماری خود، به جای قرنطینه از مترو برای ترددهای روزانه خود استفاده می‌کنند یکی از موضوعاتی بوده که باید برای آن چاره‌ای اندیشیده می‌شد.

در این راستا غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در صفحه توئیتر خود اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برای رهگیری مسافران بیمار در مترو، منحصراً برای خرید کارت بلیت الکترونیکی کد ملی اخذ می‌شود. مهاجران نیز می‌توانند تا پیش از ۱۵ اسفند ماه که سیستم، امکان ثبت کد اقامت را ایجاد کند، بدون محدودیت از باجه کارت‌های خود را شارژ کنند.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    باید زودتر از اینها شروع می شد بنا به دلایل فراوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها