نماینده مردم دامغان در مجلس:

تمام مشکلات کشور به علت نفوذ لیبرال‌ها است

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: تمام مشکلات کشور به علت نفوذ لیبرال‌ها است که تا هستند مشکلات همچنان ادامه دارد.

تمام مشکلات کشور به علت نفوذ لیبرال‌ها است

علی اکبر علیزاده برمی در جلسه علنی امروز دوشنبه(20 بهمن ماه) در نطق میان دستورخود، گفت: سلام بر دهه مبارکه فجر و ۲۲ بهمن، روز پیروزی خون بر شمشیر، سلام بر امام امت که ملت ایران را از ظلمات شاهنشاهی به سوی نور جمهوری اسلامی هدایت کرد و وابستگی و نوکری ابر قدرت‌ها را به استقلال، آزادی و سروری در جهان تبدیل کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: سلام بر امام امت که باب الجهاد بهشت را بر روی مردم ایران گشود و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت دارالشفا آزادگان خواهد بود، سلام بر امام خامنه ای این ابر حریف که پشت تمامی شرک و نفاق را به خاک مالیده است و قدم به قدم آرمان‌های امام امت را دنبال و پیاده کرده است.

وی با بیان اینکه سلام بر مردم شهید پرور دامغان، شهر ایمان، شهادت و فداکاری در راه خدا که افتخار بزرگ مقام دومی شهیددادگان کشور را در جنگ تحمیلی به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: امام امت فرمودند، این قرن به خواست خدا قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است و اسلام سنگرهای کلیدی عالم را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهد کشاند و ما در انتظار رویت خورشیدیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایشان فرمودند، ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فساد صهیونیست، سرمایه داری و کمونیست در جهان هستیم، ما تصمیم گرفتیم به لطف و عنایت خداوند بزرگ نظام‌هایی که بر این پایه استوار شده اند را نابود کنیم و نظام اسلام رسول الله را در جهان ترویج کنیم حال اگر نوکران آمریکا نام این سیاست را توسعه‌طلبی و تفکر تشکیل امپراطوری بزرگ می گذارند از آن باک نداریم.

ایجاد تمدن نوین اسلامی آرمان گام دوم انقلاب اسلامی است

علیزاده با بیان اینکه ایشان فرمودند، انقلاب مردم ایران، مقدمه انقلاب جهانی اسلام به پرچمداری حضرت حجّت ارواحنا فداه است، تصریح کرد: ایجاد تمدن نوین اسلامی آرمان گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با آنکه شوروی متجاوز فروپاشیده و آمریکا نیز به شدت دچار مشکلات اقتصادی، سیاسی و نظامی است و به مرز ورشکستگی رسیده و انقلاب اسلامی نیز هر روز قوی تر شده و می شود، چرا مشکلات همچنان ادامه دارد؟ حقیقت آن است که امروز در داخل کشور 2 گفتمان واقعی در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند؛ در یک سو اسلام ناب محمدی(ص) و در سوی دیگر اسلام آمریکایی.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امام امت فرمودند، ما یک اسلام نداریم، بلکه اسلام‌های متفاوتی داریم؛ یکی در خدمت قدرت‌های استعماری، تحجر و سرمایه‌داری و یکی در حمایت از توده‌های میلیونی، مستضعفان، شلاق خوردگان زمین.

علیزاده ادامه داد: متاسفانه هنوز برای بسیاری از ملت‌های اسلامی مرز بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب کاملاً مشخص نشده است و روشن ساختن این حقیقت که ممکن نیست در یک مکتب و آیین دو تفکر متضاد و رودررو وجود داشته باشد از واجبات سیاسی اسلام است و وظیفه علما است که با روشن کردن این دو تفکر، اسلام عزیز را از ایادی شرق و غرب نجات دهند.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اسلام آمریکایی در کلام امام امت دارای مولفه‌های زیر است؛ اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب، سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه‌داران بر مظلومان و پابرهنه‌ها که سر بر آستان سرور خویش آمریکای جهانخوار دارند. امروز آمریکا از رویارویی مستقیم با جهان اسلام و ایران عاجز است، پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت در سوریه، عراق، غزه، یمن و ضربه خوارکننده به پایگاه عین الاسد آمریکایی این حقیقت را نشان داده است.

آمریکایی‌ها امروز از دو طریق نفوذ و ترور کار خود را ادامه می‌دهند

علیزاده تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز از دو طریق نفوذ و ترور کار خود را ادامه می‌دهند، امام امت مهمترین پایگاه نفوذ را در ایران لیبرال‌ها و روشنفکران غرب‌زده می داند و از آنها به عنوان تفاله‌های آمریکا نام می‌برد.

وی گفت: کارنامه و عملکرد لیبرال‌ها در چهار دهه انقلاب اسلامی بسیار سنگین و خیانت آلود است؛ تحمیل جام کشنده زهرآلود قطعنامه به امام امت، ایجاد طبقه اشراف و مرفهین بی درد، وادادگی فرهنگی و ترویج فرهنگ مبتذل آمریکایی، توجه به مکتب ایرانی، کودتای کوی دانشگاه در سال ۷۸، براندازی با فتنه ۸۸ که مقام معظم رهبری از آن به جنگ احزاب نام می‌برند، کودتای بنزینی در آبان ۹۸، انجام پنهانی نگین سند 2030، امضای پروتکل‌ها به اصطلاح کنوانسیون حقوق زنان و تصویب پنهانی FATF و .... .

نماینده مردم دامغان در مجلس تصریح کرد: امام امت، لیبرال‌ها را در خیانت و پلیدی هم ردیف رضاخان و محمدرضا شاه می داند و می فرماید از شر محمدرضا و رضا شاه خلاص شدیم اما از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات پیدا نمی‌کنیم، اینان بر پا دارندگان سلطه ابرقدرت‌ها هستند و هم اکنون با تمام ورشکستگی‌ها دست از توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران و شکستن سد عظیم الهی بر نمی دارند.

وی ادامه داد: در کلام دیگر رسیدن به استقلال واقعی را مشروط به کنار زدن غربزدگان و خداپرستان می‌دانند تا غرب اینجا راه دارد شما به استقلال نمی رسید و تا این غرب زده‌ها که در همه جا هستند از این مملکت نروند یا اصلاح نشود شما به استقلال نخواهید رسید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمام مشکلات کشور به علت نفوذ لیبرال‌ها است که تا هستند مشکلات همچنان ادامه دارد، صحبت بر سر شخص نیست، باید جریان لیبرال‌ها و غرب پرستان و اسلام آمریکایی را شناخت و کشور را از شر آنان نجات داد. یقیناً پیروزی ازآن ماست.

منبع: خانه ملت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • لیبرال
    0

    لیبرال یعنی چی ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها