گزارش ناآرامی در نجف آباد/ تخریب اماکن عمومی

نماینده مردم نجف‌آباد از تخریب برخی اماکن در تجمع روز گذشته در این شهر خبرداد و گفت: باید مراقب باشیم دشمن خود را در خواسته‌های به حق مردم در اعتراض‌های قانونی شریک نکند.

گزارش ناآرامی در نجف آباد/ تخریب اماکن عمومی

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ابوالفضل ابوترابی درباره اعتراضات روز گذشته در شهرستان نجف‌آباد گفت: مردم نجف آباد به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی مانند سایر شهرها برای بیان اعتراض خود به خیابانها آمدند اما در میان تجمع کنندگان برخی افراد آشوبگر به شکستن شیشه‌های موسسات و شهرداری پرداختند که خوشبختانه جراحت و آسیب جدی به مردم وارد نشده است .

نماینده مردم نجف آباد در مجلس ادامه داد: باید مراقب باشیم دشمن خود را در خواسته‌های به حق مردم در اعتراض‌های قانونی شریک نکند و نتواند مانند جنگ داخلی که در سوریه به راه انداخت هزینه هنگفتی به مردم وارد کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند و راه خود را از آشوبگران جدا کنند، اظهار کرد: معترضان نباید با افرادی که به تخریب اموال عمومی و دولتی دست زده‌اند، همراهی کنند و از طرف دیگر مسئولان هم درها را به روی مردم و معترضان باز کنند و سعی کنند به طور مستقیم با مردم و معترضان سخن بگویند تا ناآرامی ها پایان یابد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    الان ساعت 6 دوازدهم دی ماهه،شما ساعت خبر رو زدید امروز ساعت22؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها