واکنش امباپه به خبر توافق نیمار با پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قراردادش

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نسبت به انتشار خبر توافق نیمار با این باشگاه فرانسوی برای تمدید قراردادش واکنش نشان داد.

واکنش امباپه به خبر توافق نیمار با پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قراردادش

کیلیان امباپه که در برتری 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) پاری‌سن‌ژرمن در خانه مارسی در هفته بیست‌و‌چهارم لوشامپیونه فرانسه گل اول پاریسی‌ها را به ثمر رساند و به این تیم برای فتح لوکلاسیک کمک کرد از شنیدن این خبر که قرار است نیمار قرارداد خود را با این باشگاه فرانسوی تمدید کند، ابراز خوشحالی کرد.

نیمار 28 ساله که در سال 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در دو سال اخیر بحث بازگشتش به نوکمپ مطرح بود اما حالا خبر می‌رسد که برای تمدید قراردادش تا سال 2026 با PSG به توافق رسیده است. قرارداد فعلی این ستاره برزیلی به مانند امباپه در پایان ماه ژوئن 2022 به پایان می‌رسد.

ستاره فرانسوی پاریسی‌ها در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه، درباره انتشار خبر توافق نیمار با پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قراردادش در رسانه‌های فرانسوی گفت: این خبر فوق‌العاده‌ای است. همه به اهمیت نیمار واقف هستند. امیدوارم او در سال‌های آینده برای این باشگاه تاریخ‌سازی کند.

وی همچنین درباره پیروزی PSG در خانه مارسی اظهار داشت: ما بازی را عالی شروع کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم و در ادامه بازی را در کنترل خود گرفتیم. بازی محکمی بود، اما ما در جریان بازی به خوبی با هم ارتباط داشتیم. حالا روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌ام و بهتر و بهتر خواهم شد.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها