وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت وصل می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا پایان کار دولت دوازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت وصل می‌شود.

همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت وصل می‌شود

محمدجواد آذری‌جهرمی ظهر امروز(۲۰ بهمن ماه) در حاشیه جلسه شورای اداری استان زنجان در جمع خبرنگاران، افزود: ۹۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل هستند که با بررسی آمارها، ۱۶ درصد از اهداف برنامه ششم جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا شرایطی را به وجود آورد که حجم استفاده از اینترنت بالا رفت و مشکلاتی فراهم شد که حجم اینترنت پاسخگو نبود، یادآور شد: تلاش زیادی برای رفع مشکل به‌وجود آمده، انجام شد و در این راستا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان فعالیت دولت دوازدهم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

آذری‌جهرمی اضافه کرد: به لحاظ جمعیتی ۹۸ درصد جمعیت روستایی کشور به اینترنت پرسرعت، دسترسی دارند و تلاش بر این است که تا پایان دولت دوازدهم این ۲ درصد جمعیتی و همچنین ۴ درصد باقیمانده از تعداد روستاهای بالا ۲۰ خانوار کشور نیز، به اینترنت پرسرعت، متصل شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطی در استان زنجان گفت: امروز ۱۵۵ روستای استان زنجان به اینترنت پرسرعت متصل شده و بهره‌برداری از اینترنت و شبکه ملی اطلاعات را آغاز کردند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها