اجرای عملیات برف روبی در بیش از یک هزار کیلومتر از مسیرهای استان تهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: در ۷۲ ساعت گذشته بیش از یک هزار کیلومتر از مسیرهای روستایی و شهری این استان برف روبی و ایمن سازی شد.

اجرای عملیات برف روبی در بیش از یک هزار کیلومتر از مسیرهای استان تهران

عادل مصدقی گفت: در این سه روز گذشته تمامی نقاط استان تهران درگیر بارش های برف و باران شد و در این مدت ۱۰۰ تیم عملیاتی عوامل راهداری با استفاده از چندین دستگاه خودروهای سبک و سنگین یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی و شهری استان تهران را برف روبی کردند.

وی اظهار داشت: در این مدت راه ۲۲ روستا در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و شمیرانات بدلیل بارش های برف مسدود شد که با تلاش عوامل راهداری تمامی مسیرهای این روستاها بازگشایی شد.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: بارش برف تا شب گذشته نیز در مسیرهای استان تهران به ویژه محدوده گردنه گدوک فیروزکوه ادامه داشت و عوامل راهداری عملیات شن و نمک پاشی و برف روبی در مدت بیش از ۵۰ ساعت بدون وقفه انجام دادند.

به گفته وی، در این بارش ها با تلاش عوامل راهداری هیچ مسیر اصلی در استان تهران بدلیل بارش برف مسدود نشد و همچنین بیشترین بارش ها در شهرستان های فیروزکوه، دماوند و شمیرانات به ثبت رسید.

معاون راهداری استان تهران درباره آخرین وضعیت جوی در این استان نیز گفت: هم اکنون هیچ سامانه ای در این استان فعال نیست و در نقاط کوهستانی و شمالی استان شاهد پدیده مه گرفتگی هستیم.

وی همچنین به مردم توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در تمام مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها