۱۹۴ طرح اشتغالزایی و معیشت در روستاهای زنجان افتتاح شد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ۱۹۴ طرح اشتغالزا و معیشت، همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در سطح روستاهای این استان، افتتاح و به بهره برداری رسید.

۱۹۴ طرح اشتغالزایی و معیشت در روستاهای زنجان افتتاح شد

فرشاد پیری افزود: برای این تعداد طرح که از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مرحله اجرا رسید بالغ بر پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال هزینه صرف شد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد اعتبارات پروژه اشتغالزایی از سوی مردم و خیرین و ۱۰ درصد مابقی نیز به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان تامین شد، اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه این استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم و روستایی، اقدام به اجرای طرح‌های مختلفی اعم از اشتغال زایی، تعلیم و تربیتی، فرهنگی حوزه‌های سلامت و پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی در روستاهای هدف کرده است.

پیری با اشاره به اینکه این طرح‌ها در دهستان‌های قره پشتلو، شیوانات و اوریاد اجراء شده است، افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان در سال جاری اقدام به بهسازی، نوسازی و ساخت آبشخور ثابت و متحرک در روستاهای هدف کرده است.

مسوؤل قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تعداد گروه‌های جهادی فعال در این طرح‌ها ۳۸۴ نفر روز بوده است، گفت: تمامی این طرح‌ها با همکاری و کمک مردم، خیرین و این قرارگاه به مرحله اجرا درآمده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها