فرمانده کل سپاه:

دوستان ایران در بهترین حالت فقط دشمنی نمی کنند/ ما با همه کشورهای دنیا متفاوت هستیم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها و تامین نیازها، جهادی و جدی است، گفت: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده است.

دوستان ایران در بهترین حالت فقط دشمنی نمی کنند/ ما با همه کشورهای دنیا متفاوت هستیم

سرلشکر حسین سلامی صبح امروز (یکشنبه ۱۹ بهمن) در جشنواره مجازی ملی علم و فناوری و نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری بسیج در جمع خبرنگاران، گفت: امروز رویداد خوبی را در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم و شاهد شکوفایی استعدادهایی هستیم که به وفور در جامعه ما وجود دارد.

وی ادامه داد: در کنار نیازهایی که کشور برای پیشرفت احتیاج دارد، خوشبختانه پتانسیل‌های خوبی در کشور وجود دارد و دشمنان تلاش می‌کنند همه روزنه‌های پیشرفت را به روی ملت ما ببندند اما به همت جوانان هوشمند و پرتلاش، که جهاد علمی و فناوری را در مسیر پیشرفت کشور قرار داده‌اند امروز می‌بینیم بسیاری از محصولاتی که تا قبل مجبور بودیم وارد کنیم و ما را به کشورهای دیگر وابسته می‌کرد به دست جوانان تلاشگر و دانشمند ما تولید می‌شود.

سلامی با بیان اینکه ملت ما در حال پیشرفت است و ما در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم، تصریح کرد: به نظر ما تحریم یکی از فرصت‌های بزرگ تاریخی برای کشور ایران است نه یک فرصت در یک مقطع زمانی.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده و به مفهوم واقعی یک تلاش واقعی در جامعه برای رفع همه نیازمندی‌ها ایجاد کرده است.

سلامی تأکید کرد: ما نمی‌توانیم به هیچ‌ کشوری وابسته باشیم و با کشورهای دیگر متفاوت هستیم چرا که در تحریم جهانی هستیم و هیچ کس به ما کمک نمی‌کند. حتی دوستان ما در بهترین حالت، با ما دشمنی نمی‌کنند، اما هیچ کس به ما کمک نمی‌کند تا این کشور روی پای خودش بایستد.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم منتظر کمک دیگران بمانیم، اظهار داشت: مردم و جوانان ما یاد گرفته‌اند به ذهن‌های خود تکیه کنند و روی پای خود بایستند تا آرزوی دشمنان را دفن کنند.

سلامی با بیان اینکه امروز شاهد آرایش جهادی بسیجیان برای پیشرفت‌های فناوری در کشور بودیم، اظهار داشت: ساخت پیچیده‌ترین قطعات و تجهیزات مورد نیاز کشور را امروز در این نمایشگاه شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها و تامین نیازها، جهادی و جدی است و ما مطمئن هستیم فرمول ما برای عبور از مسائل جاری همین همت و عزمی است که در این نمایشگاه می‌بینیم.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • پیمان
    0

    کاش به جای حرف عمل میکردین.کمرم زیرفشارزندگی شکست.4ماه اجاره خونه ندادم.گرسنه ایم. خدایا به فریادمان برس. خوش به حالت سردار سلامی. حقوقت خوبه واز ماخبرنداری.

  • کاربر ناشناس
    0

    سردار تو رو خدا انقدر شعار ندهید مردم در فشار هستند بهبود وضعیت را نخواستیم لااقل اوضاع کشور را به ده ،بیست سال قبل برگردانید

  • کاربر ناشناس
    0

    سردار خدا وکیلی نگاهی به فقر ،فساد،فحشا،اعتیاد،ارزش پول ملی،قدرت خرید مردم،بیکاری... بی انداز بعد شعار بده

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب چرا کشور ما در نیا با همه کشورها متفاوت شده

  • ح،
    0

    سلام سردار واقعا که سرماه پول بحسابت میا خبرازجیب خالی مردم ستمدیده گرسنه نداریدخدا بزرگ ماه پشت ابرنمی ماندنوبت شما ولی مقام ماندنی نیست امروز دست شماست فردا کسی دیگه ولی بزاریدمردم از نام نیکتان یادکنند نه نام بدتان

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای سلامی اگه سفره مردم مثل شما بود ما هم مشکلی نداشتیم ولی چه کنیم از گرسنگی جلوی زن بچه امان خجالت زده هستیم به لطف شماها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها