خریدمرغ با قیمت ۱۴ هزار تومان از مرغداری‌های استان سمنان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از تصویب قیمت خرید مرغ با قیمت ۱۴ هزار تومان از مرغداری‌های استان خبر داد و گفت: این مصوبه در همه شهرستان‌ها لازم‌الاجرا است.

خریدمرغ با قیمت ۱۴ هزار تومان از مرغداری‌های استان سمنان

مهدی سلامتی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری ضمن بیان اینکه بحث توزیع مرغ خارج از سایز متعارف و مصوب در سطح استان مورد تأیید نبوده و نیست، ابراز داشت: برای خرید مرغ از مرغداران در کل استان مصوب شد تا مرغ به قیمت ۱۴ هزار تومان خریداری شود.

وی بابیان اینکه تمامی شهرستان‌های استان موظف هستند بر اساس مصوبه استانی و باقیمت مصوب اقدام به خرید مرغ از مرغداران کنند، افزود: در صورت مشاهده تخلف حتماً با واحد مربوط برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

انجام خرید میوه شب عید استان سمنان‌

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه ظرفیت تولید گوشت قرمز بسیار خوبی در استان وجود دارد، ابراز داشت: علیرغم این تفاسیر با موضوع ورود دام زنده از استان‌های همجوار مواجه هستیم که افزایش قیمت گوشت قرمز را در استان به وجود می‌آورد.

سلامتی بابیان اینکه برای بهبود این مهم، با اولویت عشایر، مقرر شد تا از ظرفیت تولید دام توسط این قشر در استان برای تأمین گوشت قرمز باقیمت نازل‌تر اقدام شود، تصریح کرد: طبق برآوردها این اقدامات سبب می‌شود با کمبود کالاهای اساسی مواجه نباشیم.

وی بابیان اینکه کار خرید میوه شب عید برای استان سمنان انجام‌شده است، افزود: اقدامات لازم و مقتضی در خصوص خرید و تأمین میوه شب عید در استان با قیمت مطلوب و کیفیت مناسب در حال انجام است.

بازگشت ثبات به بازار نیازمند عزمی راسخ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه دفاع از حقوق مردم و مصرف‌کننده و در عین حال حمایت از تولید باید به صورت توأمان در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: تحقق این مهم می‌طلبد تا دستگاه‌های متولی امر تا بازگشت ثبات به بازار به صورت مستمر و جهادی پای‌کار باشند.

علیرضا شریفی نژاد بابیان اینکه سازمان صمت و جهاد کشاورزی باید نظارت خود را بر اصناف برای رفع نیازهای اصلی و اساسی مردم افزایش دهند، تصریح کرد: برای بازگشت به ثبات پایدار در بازار نیازمند عزم راسخ و روحیه جهادی تا پایان سال و شب عید سال جاری هستیم.

وی بابیان اینکه تأمین میوه مطلوب و مناسب با نازل‌ترین قیمت همواره یکی از نیازهای اصلی مردم بوده است، افزود: می‌بایست در شهرستان سمنان و تمامی شهرستان‌های استان، راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار و بازار روز عرضه میوه در دستور کار قرار گیرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها