۳۵۰۰بخاری و یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع بیش از ۳هزار و ۵۰۰دستگاه بخاری، آبگرمکن و یخچال میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار خبر داد.

۳۵۰۰بخاری و یخچال بین مددجویان کمیته امداد استان بوشهر توزیع شد

احمد لطفی امروز در مراسم توزیع وسایل گرمایشی و سرمایشی میان مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر تامین تجهیزات اولیه و اساسی مورد نیاز مددجویان اظهار داشت: در این راستا تجهیزات اساسی، مسکن، اشتغال و رفع مشکلات مددجویان در اولویت برنامه کمیته امداد قرار دارد.

وی با اشاره به نهضت مسکن‌سازی برای مددجویان در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: تاکنون 3 هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان شده و این در حالی است یک‌هزار واحد مسکونی دیگر با مشارکت خیران حقیقی و حقوقی، نهادها و سازمان‌های انقلابی در حال ساخت است و تا سال آینده تحویل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با قدردانی از سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان، خیران و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی در تامین مایحتاج مددجویان تصریح کرد: در راستای کمک‌های مومنانه در شرایط کرونایی خدمات ارزنده‌ای به مددجویان در تامین بسته‌های معیشتی شده است که این مهم ادامه دارد.

لطفی از توزیع بیش از 3 هزار و 500 دستگاه بخاری و یخچال میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق محروم و کم‌برخوردار خبر داد و خاطر نشان کرد: در 10 ماهه امسال با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از وضعیت زندگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ساکن در مناطق برخوردار و محروم و مرزی استان ، بیش از 2 هزار و 20 دستگاه آبگرمکن با اولویت مددجویان مناطق محروم توزیع شده است.

وی توزیع 500 دستگاه بخاری میان مددجویان ساکن در مناطق محروم را از دیگر موارد دانست و بیان کرد: در راستای تامین وسایل سرمایشی یک‌هزار و 40 یخچال در اختیار مددجویان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن قدردانی از مساعدت‌های مردم نیکوکار و نوع‌دوست هم استانی در زمینه کمک به تامین لوازم ضروری مددجویان تصریح کرد: بخشی از اعتبارات هزینه شده برای تهیه این لوازم ضروری زندگی از اعتبارات دولتی و بخشی دیگر نیز از محل کمک‌های مردمی و تعامل انسان‌دوستانه هم استانی‌های نیکوکار تامین شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها