‌آب‌گرفتگی زیرگذر فرودگاه تبریز کار دست رانندگان داد/ تصادف زنجیره‌ای ۴۳ خودرو

بر اساس اعلام پلیس راه استان آذربایجان شرقی، امروز سه تصادف زنجیره‌ای در مرند، زیرگذر فرودگاه تبریز و سه راهی اهر رخ داد که ۲ نفر کشته و ۱۷ نفر مصدوم شدند.

‌آب‌گرفتگی زیرگذر فرودگاه تبریز کار دست رانندگان داد/ تصادف زنجیره‌ای ۴۳ خودرو

پلیس راه آذربایجان شرقی از وقوع سه تصادف زنجیره ای در استان خبر داد که در مجموع 43 خودرو با یکدیگر تصادف کردند که در این سه تصادف، 2 نفر کشته و 17 نفر مصدوم شدند.

در نخستین تصادف زنجیره ای که ساعات اولیه امروز در کمربندی شهر مرند رخ داد، در این تصادف 21 خودرو با یکدیگر برخورد کردند که 2 نفر کشته و 10 نفر مصدوم شدند.

پلیس راه علت این حادثه را لغزندگی جاده بر اثر بارش باران و عدم رعایت فاصله طولی عنوان کرده است.

در تصادف زنجیره ای دیگری که امروز در زیرگذر فرودگاه تبریز به وقوع پیوست، به دلیل آبگرفتگی زیرگذر و عدم رعایت فاصله طولی خودروها و سرعت مناسب، 19 خودرو با هم برخورد کردند که خوشبختانه مصدوم و فوتی گزارش نشده است.

همچنین در آخرین تصادف زنجیره ای که حدود ساعت 9 در سه راهی اهر-تبریز-تهران رخ داد، سه خودروی اتوبوس، تریلر و نیسان به شدت با یکدیگر برخورد کردند که این تصادف 7 مصدوم داشت که پس از درمان سرپایی تعدادی از مصدمان، بقیه با اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

پلیس راه همچنین برای پیشگیری از وقوع تصادف جاده ای به ویژه تصادف زنجیره ای، از رانندگان خواست تا از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و فاصله طولی خودرویی را رعایت کنند تا در زمان بروز هرگونه حادثه احتمالی فرصت کنترل وسیله نقلیه خود را داشته باشند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • لاهوتی از تبریز
    0

    چاله های وحشتناک و آسفالتهای نامرغوب و خراب علت اصلی این حوادث میباشد... وقتی با یک فرقون آسفالت میشه دست اندازهای یک خیابان وسیع رو پر و تعمیر کرد... و عده ای همان یک فرقون رو هم میدزدن و غنیمت میشمرن از این بهتر نمیشه...

  • مهماندوست
    0

    فقط آسفالت های خراب و دست اندازها باعث حادثه میشه

  • نظیر
    0

    عدم علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی مناسب و چاله و دست انداز باضافه سرعت گیرهای مهلک غوغا میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها