باند تهیه و توزیع ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری متلاشی شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از این قاچاقچیان بیش از ۱۷۱ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

باند تهیه و توزیع ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری متلاشی شد

سردار منوچهر امان‌اللهی روز شنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: اعضای این باند قصد حمل مواد مخدر از جنوب کشور به داخل استان را داشتند که با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان شناسایی شدند.

وی از دستگیری هفت قاچاقچی در این مدت خبر داد و گفت: در این عملیات چهار دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف و شناسایی سایر مرتبطان و عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در امسال نسبت به مدت مشابه۲۰درصد افزایش داشته است، افزود: برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه همچنین از کشف۲ مجموله قاچاق کالا از جمله پارچه و لوازم یدکی خودرو در محور لردگان به بروجن توسط پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی کالا شناسایی و دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شد.

وی با اشاره به اهمیت بحث برخورد با قاچاقچیان کالا افزود: ارزش کالاهای کشف شده بیش از ۶۵ میلیارد ریال است که از مسیر جنوب به سمت داخل استان وارد شده بود.

امان‌اللهی افزود: ارزش ریالی کالاهای کشف شده از ابتدای امسال تاکنون از سوی نیروی انتظامی استان ۶۵ درصد رشد داشته است..

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها