معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

بیش از ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات روستا عشایری در تهران پرداخت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: ۸۳ درصد تسهیلات تعهد شده استان در سال جاری به مبلغ ۳۱۶.۳ میلیارد تومان در بخش روستا عشایری تا نیمه بهمن ماه پرداخت شد.

بیش از ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات روستا عشایری در تهران پرداخت شد

حشمت الله عسگری روز شنبه با اشاره به گزارش عملکرد اعطای تسهیلات بانک ها و موسسه های عامل از محل تسهیلات ابلاغی روستا عشایری افزود: ۳۱۶.۳ میلیارد تومان تا نیمه بهمن امسال به ۹۴۴ متقاضی در چهار بانک عامل استان تهران پرداخت شده است.

وی یادآورشد: از این میزان تسهیلات پرداختی ۲۹.۴ میلیارد تومان سهم پست بانک است که تحقق ۴۳ درصدی از تعهدات با ارائه تسهیلات به ۲۹۹ متقاضی را نشان می دهد.

عسگری با بیان اینکه بانک توسعه تعاون ۵۳.۴ میلیارد تومان به ۱۴۴ متقاضی تسهیلات پرداخت کرده است، این رقم را معادل ۷۰ درصد از تعهدات این بانک برشمرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: صندوق توسعه کارآفرینی امید تا نیمه بهمن امسال موفق به پرداخت ۶۹.۱ میلیارد تومان به ۲۵۸ متقاضی و تحقق ۷۳ درصد از تعهدات خود شده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی با عملکرد ۱۱۶ درصدی، ۱۶۴.۴ میلیارد تومان به ۲۴۳ متقاضی تسهیلات پرداخته است.

عسگری ادامه داد: تاکنون این بانک های عامل با ۹۴۹ متقاضی تفاهم نامه امضا کرده اند که از این تعداد ۹۴۴ مورد موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها