یک روانشناس در گفتگو با خبر فوری تشریح کرد؛

اختلاف با همسرمان را چگونه حل کنیم؟/ احترام متقابل و عدل را فراموش نکنید

یک روانشناس راهکارهای حل اختلاف بین همسران را تشریح کرد.

اختلاف با همسرمان را چگونه حل کنیم؟/ احترام متقابل و عدل را فراموش نکنید

حسن ابراهیمی مقدم در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: چند موضوع اصلی در این زمینه مطرح است؛ يکی از آن‌ها تفاوت‌های روانشناختی زن و مرد است که هر چقدر زوجین بیشتر با این روانشناسی آشنا‌تر باشند، میزان اختلافاتشان کمتر خواهد شد.

او ادامه داد: مسئله دوم به تمرین‌هایی برمی‌گردد که افراد باید انجام دهند. خیلی وقت‌ها ما اسیر تجربه‌های دوران کودکی هستیم، تجربه‌هایی که از خانواده و رابطه پدر و مادرمان ناشی می‌شود.

این روانشناس تاکید کرد: در کنار این‌ها بحث احترام مقابل نیز باید رعایت شود و عدل در حل مسائل دخیل باشد.

این گفتگوی کوتاه را بشنوید:

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 3.22M | مدت زمان ویدیو: 00:02:19 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • کاربر ناشناس
    0

    یک روانشناس گفته؟شوهر من خودش یک روانشناسه ولی فقط برای مردم تجویز میکنه.خودش یک عقده ای روانیه.مرتب هفته ای چند بار کتک وفهش دارم.

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      طلاق بگیر خودتو راحت کن مگه مجبوری موندی لابد ازت خوشش نمیاد خوب

  • OK
    0

    اختلافات زناشویی از زمانی بیشتر بروز کرد که یکسری افراد باصطلاح روانشناس زوج درمانگر راهنمای زندگانی مشترک زوجین شدند! چرا آباء و اجدات و نیاکان ما که در عصر خود به روانشناسان دسترسی نداشتند کارشان به طلاق نمی کشید؟ چرا دختر باصطلاح با چادر سفید به منزل شوهر می رفت و با کفن سفید هم از این خانه پر مهر و محبت خارج می شد؟ چرا بی احترامی ، توهین و جر و بحث کردن بین زوجین نبود یا بسیار کم بود؟! چرا چشم و هم چشمی و تجملاتی در کار نبود؟ چرا دروغ و خیانتی در کار نبود؟! چرا ولنگاری ، بی مسؤولیتی و به بطلان گذراندن وقت و هرز گشتنی در کار نبود؟ چرا هر چه بود صفا ، صمیمیت ، کار و تلاش ، همکاری معاضدت و کمک به یکدیگر بود؟

    نظرات شما -
    • قف
      0

      کاربر ok کاملا درست و صحیح بیان کرده چرا در زمان سابق که زن از شوهر تمکین داشت و مرد هم برای خانواده فعالیت می کرد از این جور حرفا نبود و زنان می نشستند و بچه هایشان را بزرگ می کردند و خیانت هم نمی کردند!!!از زمانی که روحانی با اون معاونت زنان ریاست جمهوری که عامل نفوذی غرب بود که اومدن روی کار فقط و فقط خیانت و دروغگویی و بالا بردن توقع الکی در زنان را ایجاد کردند بطوریکه آمار طلاق اونم به خواست زنان سر به فلک گذاشت و پشت اون افزایش فحشا توسط زنان به اوج رسیدهمه این اعمال به خاطر اینه که یه دولت و حکومت بی کفایت مردم را آلت دست خودشون قرار دادند و هر روز یه مشت فریبکار به اسم کارشناس یا مشاور یا روانشناس دارن مردم را به گمراهی می کشونن

  • شهروند
    0

    باسلام و احترام، لطفآ همه همت کنند و در مورد ازدواج جوانان امروز را روشن کنند و دستورات شرع مقدس و قرآن و سنت‌های زیبای اسلام رادر مورد مهریه های غیر معقول که سد بزرگی شده در امر ازدواج جوانان شده را نشر دهند که جوانان از این غول مهریه و عواقب وحشتناک بعد آن نترسند و تشکیل خانواده دهند و فرزندان برومند تحویل ایران عزیز دهند، ازدواجی که از ابتدای آن بر دروغ بزرگ مهریه های سنگین و غیر ممکن بنا شود تکلیف آن هم روشن است =دعوا زن و شوهر، دادگاه، زندان، طلاق، بچه طلاق و،،،،،،،،

    نظرات شما -
    • کمالی
      0

      اصلا مهریه معنی نداره که زورچپون می خوان بندازن گردن مردا مهریه باید حذف بشه و تا حذف کامل نشه ازدواجی در کار نیست این مهریه شده کاسبی زنان چرا باید اینطور باشه مثل انگل که از میزبان خود تغذیه می کند!!

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش به جای ضبط صدانوشته بودیید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها