سفر به قشم و‌ کیش ۵ روز ممنوع شد

بر اساس تصمیم جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی کشور، سفر به جزایر قشم و‌ کیش به مدت ۵ روز ممنوع شد.

سفر به قشم و‌ کیش ۵ روز ممنوع شد

ممنوعیت سفر به دو جزیره کیش و قشم از 18 تا 22 بهمن ماه با هدف جلوگیری از قرمز شدن مجدد رنگ کرونایی در شهرستان قشم و‌ کیش گرفته شده است.

با توجه به آخرین وضعیت منع تردد و محدودیت‌های ترافیکی برابر مصوبه از سوی کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از روز شنبه 18 بهمن‌ماه تردد خودروهای غیر‌بومی به استان‌های مازندران، گیلان و گلستان ممنوع شد.

همچنین بر اساس این مصوبه که با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به انجام رسیده است، تردد خودروهای غیربومی به شهرهای استان مشهد، اصفهان ، شیراز ، بندرعباس، بوشهر و دو جزیره قشم و کیش به دلیل مسافر پذیر بودن از تاریخ (شنبه آینده) به مدت پنج روز اعلام شده ممنوع است.

با توجه به این مصوبه علاوه بر جلوگیری از خودروهای غیربومی به شهرهای اعلام شده رانندگانی که به این مصوبه توجه نکنند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه برای پلاک خودرو آنان منظور خواهد شد.

سخت‌گیری‌های اعمال شده تنها با هدف مقابله با افزایش ویروس کرونا و افزایش سلامت اجتماعی گرفته شده است و انتظار می‌رود همه مردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، دست در دست مسئولان ستاد کرونای کشور گذاشته تا به یاری خدا با تغییر رنگ کرونایی به سمت آبی و سفید، شرایط زندگی و کسب و‌ کار برای همه مردم و فعالان اقتصادی فراهم شود.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    جسارتا از ۱۸ بهمن تا ۲۲ اردیبهشت ممنوع شد؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها