افتتاح یک دبستان ۶ کلاسه در حمیدیه

دبستان ۶ کلاسه مرسل آزاده فخر سلطانی در روستای دهکده شهرستان حمیدیه با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان با مشارکت خیر نیک اندیش

افتتاح یک دبستان ۶ کلاسه در حمیدیه

علی قربانی، مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان در این مراسم ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه و ماندگار خیرین در امر مقدس مدرسه سازی اظهار داشت : برای اینکه تمامی کشور به مساوات از مدارس مجهز و امکانات آموزشی پیشرفته استفاده کنند تا توسعه و عدالت به‌طور همه‌جانبه در کشور توزیع شود؛ نیاز است برای رسیدن به چنین هدفی همه مردم در کنار دولت دست‌به‌دست هم دهند و موجبات این رشد را فراهم سازند.

وی افزود : دولت با حمایت خود و تامین اعتبار پروژه های مشارکتی باعث شد که هیچ پروژه خیری نیمه تمام نماند و خیرین عزیز با رغبت بیشتری در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی مشارکت گسترده داشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت : امروز در روستای دهکده شهرستان حمیدیه یک مدرسه ۶ کلاسه با مساحت هزار مترمربع با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش ناصر فخر سلطانی به بهره برداری رسید.

گفتنی است : این مراسم با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پروش استان ، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل نوسازی

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها