دستگیری قاتل فراری در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری در ایلام خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در ایلام

سرهنگ دلاورالقاصی مهر گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل فراری که سال گذشته در شهرستان چرداول با اسلحه گرم مرتکب قتل و بلافاصله از محل متواری شده بود، دستگیر شد.

وی افزود: مردادماه سال گذشته و در جریان یک نزاع دسته جمعی در بخش شباب از توابع شهرستان چرداول، شخصی با اسلحه گرم یک نفر را به قتل می‌رساند و بلافاصله از محل متواری می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده زیان دیده، پس از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و همچنین ۲ نفر از همدستان قاتل، دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ القاصی مهر اظهار کرد: قاتل فراری در این مدت با شگرد‌های مختلف و مهاجرت‌های خود به استان‌های کشور خود را از دید پلیس مخفی کرده بود.

وی افزود: در چند روز گذشته و با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: پس از دستگیری قاتل و مطلع شدن خانواده مقتول، این خانواده زیان دیده با ارسال پیام‌هایی از اقدام پلیس در راستای دستگیری قاتل قدردانی کردند.

منبع: صداو سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها