اهدای ۵۰ فقره وام تسهیلات کارگشایی وکمک معیشتی به نیازمندان فریدن

بخشدار مرکزی فریدن گفت: با رایزنی های انجام شده حدود ۵۰ فقره وام در قالب تسهیلات کارگشایی و کمک معیشتی به افراد نیازمند فریدن اهدا شد.

اهدای ۵۰ فقره وام تسهیلات کارگشایی وکمک معیشتی به نیازمندان فریدن

نعمت الله محمودی با بیان اینکه شهرستان فریدن دارای دو بخش مرکزی به مرکزیت فریدن واقع در شهر داران و بخش زنده رود به مرکزیت دهستان «نهرخلج» است، اظهار داشت: ۲۸ روستا در شهرستان وجود دارد که بخش مرکزی فریدن دارای ۱۷ روستا و بخش زنده رود ۱۱ روستا را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی در این شهرستان در طول یک سال گذشته گفت: با شروع ویروس بخشدار مرکزی شهرستان با خرید پارچه و مواد اولیه حدود ۱۴ هزار عدد ماسک با همکاری بانوان شهرستان دوخته شد و بسته‌های بهداشتی که شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و الکل بود در ماه فروردین با همکاری شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی میان خانواده‌های بی‌بضاعت و کم توان مالی به صورت رایگان توزیع شد.

بخشدار مرکزی فریدن افزود: مقدار قابل ملاحظه‌ای مواد ضد عفونی کننده سطوح (آب ژاول) تهیه و در اختیار دهیاران و مردم شهر داران و روستاها برای ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و کوچه‌های روستاها و منازل قرار گرفت.

اهدای سه گوشی همراه به دانش آموزان بی بضاعت

وی گفت: تهیه و اهدای یک دستگاه گوشی پزشکی برای یکی از فرزندان نخبه دانشجو رشته پزشکی که بضاعت مالی خوبی نداشتند، همچنین اهدا سه عدد گوشی موبایل به دانش آموزان کم توان مالی و مبلغ نقدی ۴۰ میلیون ریالی که توسط خیران جمع آوری شده بود به افراد بی بضاعت کمک شد.

محمودی خاطرنشان کرد: با رایزنی و پیگیری انجام شده حدود ۵۰ فقره وام در قالب تسهیلات کارگشایی و کمک معیشتی به افراد نیازمند با همکاری رئیس بانک ملی شعبه داران و پست بانک انجام پرداخت شده است.

وی افزود: همکاری و تعامل در مراکز خیریه شهرستان از جمله خیریه آبشار عاطفه‌ها، از طریق دهیاران و خیریان کشاورز بخش مرکزی حدود پنج هزار کیلوگرم سیب زمینی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

تکمیل سالن ورزشی «سفتجان» فریدن

بخشدار مرکزی فریدن با بیان اینکه با همکاری اداره ورزش و جوانان خانه‌های ورزشی روستا تجهیز و راه‌اندازی شد، افزود: از کارهای مهم در حوزه ورزش توسط بخشداری می‌توان به تکمیل سالن ورزشی روستای «سفتجان» با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین تکمیل زمین چمن استاندارد روستای «ننادگان» که به طور کامل توسط دهیاری برای جوانان این روستا اشاره کرد.

وی گفت: یکی از تفریحات سالم برای پر کردن اوقات فراغت جوانان روستا بهره‌مند شدن آنها از امکانات اولیه ورزشی است بنابراین در هر روستایی که بتوانند مکان مناسبی برای خانه ورزش روستا معرفی کنند در برنامه کاری بخشداری خواهیم آورد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها