۶۵ تُن شکر احتکارشده در کاشان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۶۵ تُن شکر احتکارشده به ارزش شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

۶۵ تُن شکر احتکارشده در کاشان کشف و ضبط شد

سرهنگ حسین بساطی در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به کشف شکر احتکارشده در کاشان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بر اساس دریافت گزارشات مردمی مبنی بر احتکار شکر مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کاشان مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند، افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و میدانی، صحت گزارش‌های دریافتی تأیید شده و بر همین اساس اکیپی در این راستا تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه این اکیپ متشکل از کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت و معدن و پلیس آگاهی بود، ابراز داشت: این اکیپ به انبار مذکور اعزام و در بازرسی 65 تن شکر احتکارشده به ارزش شش میلیارد و 500 میلیون ریال را کشف و ضبط و انبار مذکور نیز پلمب شد.

وی با بیان اینکه در راستای کشف شکرهای احتکارشده در یکی از انبارهای شهرستان کاشان یک نفر متهم مربوط به این پرونده نیز دستگیر شد، گفت: با دستگیری متهم پرونده تشکیل و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بساطی در بخش دیگری از سخنان خود به انهدام باند سارقان و اوراق کنندگان حرفه‌ای خودرو در کاشان اشاره کرد و تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران نیروی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی تأکید کرد: مأموران کلانتری 11 غیاث الدین جمشید کاشان در عملیات‌های جداگانه‌ای موفق شدند سه نفر از اعضای این باند و سه مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کنند و در مخفیگاه متهمان نیز دو دستگاه خودرو سرقتی در حال اوراق نیز کشف و ضبط شد و متهمان نیز به دو مورد سرقت خودرو و 12 مورد سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها