دستگاه قضایی مانع تعطیلی ‌بیمارستان بهمن زنجان شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در تنها بیمارستان خصوصی زنجان نباید متوقف شود گفت: دستگاه قضایی مانع تعطیلی ‌بیمارستان بهمن زنجان شد.

دستگاه قضایی مانع تعطیلی ‌بیمارستان بهمن زنجان شد

عدم انحلال بیمارستان بهمن به یکی از موضوعات اساسی دادگستری استان تبدیل شده که در این زمینه اسماعیل صادقی‌نیارکی در طول روز‌های گذشته در دیدار با عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس تاکیده بود مشکلات بیمارستان بهمن باید با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم بتوانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند. بنابراین تقویت بخش خصوصی در این حوزه یک ضرورت اساسی است.

حال رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در دومین روز از ایام الله دهه فجر به همراه دادستان زنجان در بیمارستان بهمن زنجان حضور یافت و در جلسه بررسی مشکلات این بیمارستان اظهار داشت: با توجه به وجود برخی مشکلات در بیمارستان بهمن در ماه‌های گذشته با ورود دستگاه قضایی از تعطیلی این بیمارستان جلوگیری شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه بیمارستان بهمن در گذشته با برخی مشکلات و چالش‌هایی مواجه بود افزود: تأکید دستگاه قضایی این است که ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان نباید حتی یک روز متوقف شود.

وی گفت: در خواست ما از هر دو طرف این است که بیمارستان با همان کاربری فعالیت کند و در نهایت توافق نهایی برای واگذاری بیمارستان فراهم شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران به همت امام راحل توجه به حوزه بهداشت است تصریح کرد: با مراجعه به دوران قبل انقلاب و بعد انقلاب ما با توسعه و پیشرفت بسیار در این حوزه مواجه هستیم که باید قدردان این انقلاب و حضرت امام(ره) باشیم که امروز در تمام حوزه‌ها خصوصا حوزه بهداشت در دنیا شاخص هستیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه و پیشرفت از جمله حوزه بهداشت دارد خاطرنشان کرد: برای چنین استانی وجود یک بیمارستان خصوصی کافی نیست و بخش خصوصی بایستی کمک کار بخش دولتی باشد و مردم از خدمات این بخش‌ها بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها