۱۴۴ روستای چهارمحال وبختیاری فاقد شبکه آبرسانی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۱۴۴ روستای زیر ۲۰ نفر جمعیت استان فاقد شبکه آبرسانی است که در قالب مجتمع، آبرسانی می‌شوند.

۱۴۴ روستای چهارمحال وبختیاری فاقد شبکه آبرسانی است

احمدرضا محمدی با اشاره آبرسانی به روستاهای استان اظهارداشت: در حال حاضر 651 روستای استان دارای آب شرب و 144 روستا فاقد آب شرب هستند که پراکندگی زیاد جعیت، عدم پایداری منابع آبی و جمعیت زیر 20 خانوار از مهم‌ترین دلایل عدم آبرسانی به این روستاها بوده است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای فاقد شبکه آب در قالب مجتمع‌های آبرسانی انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر 87 مجتمع آبرسانی در استان فعال می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش "الف ـ ب" در استان بیان کرد: در تلاش هستیم که در هفته پایانی بهمن ماه میزبان پویش الف ـ ب که توسط وزارت نیرو اجرا می‌شود، باشیم و پروژه‌هایی در استان افتتاح می‌شود.

محمدی ادامه داد: در دهه مبارک فجر نیز کلنگ‌زنی آبرسانی به روستاهای مور و تلتاک در میانکوه شهرستان اردل با 650 میلیون تومان اعتبار، نوسازی و بهسازی مخزن آب روستای سیرک و نوآباد شهرستان شهرکرد با 700 میلیون تومان اعتبار و مخزن آب بین راهی روستای ابواسحاق شهرستان لردگان با 400 میلیون تومان اعتبار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان به 350 هزار مشترک خدمات ارائه می دهد،گفت: در ایام دهه مبارک فجر خدماتی از قبیل تغییر نام مشترکین، تغییر و اصلاح مشخصات مشترکین، تغییر قطر انشعاب، هزینه وصل مجدد انشعاب، آزمایش وسایل اندازه‌گیری، قطع موقت انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهده سوابق، پاسخ به استعلام‌ها، دستمزد قطع و وصل انشعاب، حق الزحمه تعویض کنتور خراب، اخذ صورتحساب، هزینه کارشناسی انشعاب، دستمزد تغییر مکان کنتور آب و تغییر کاربری انشعاب‌های مشترکین، رایگان می‌باشد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها