نمایشگاه مجازی دستاوردهای مهارتی فنی و حرفه ای آبادان برپا شد

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان آبادان از برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای مهارتی کارآموزان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

نمایشگاه مجازی دستاوردهای مهارتی فنی و حرفه ای آبادان برپا شد

پری فرهادی با اشاره به نمایش مجازی دستاوردهای مهارتی کارآموزان ومهارت آموختگان این مرکز به ‌مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در این نمایشگاه حرفه های کیف دوز چرمی، کیف دوز پارچه ای، زیورآلات مهره ای، توپ دوزی، عکاسی، گلیم باف روی کوزه، فرشینه بافی، نقاشی روی پارچه، نقاشی روی سنگ با رنگهای اکریلیک، نقاشی روی شیشه و سوخت نگار به نمایش درآمده است.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا، امسال نمایشگاه مهارتی فنی وحرفه ای به ‌صورت مجازی و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برپا شده است.

به گفته ی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان آبادان؛ نمایشگاه مجازی دستاوردهای مهارتی که از 12 بهمن ماه برپا شده تا ۲۲بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای بازدید به صورت مجازی دایر است. در این نمایشگاه به طور روزانه نیز آموزش های کوتاه گذر مهارت در حرفه های مختلف ارایه می شود.

فرهادی افزود: علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه مجازی مرکزآموزش فنی وحرفه ای خواهران آبادان از طریق لینک اقدام https://chat.whatsapp.com

اقدام کنند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها