انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از ۲ کاندیدای نظامی/ در نظرسنجی‌ها یک درصد هم رأی ندارند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حرکات تبلیغاتی نظامیانی که برای به دست آوردن صندلی ریاست جمهوری تلاش می‌کنند، وارد مرحله جدیدی شده است.

انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از ۲ کاندیدای نظامی/ در نظرسنجی‌ها یک درصد هم رأی ندارند

این روزنامه در ادامه آورده است: یکی از آنها با برنامه‌ریزی قبلی به میان عشایر بختیاری رفت و یک فیلم تبلیغاتی از باصطلاح استقبال مردمی برای نمایش تهیه کرد. یکی دیگر به دیدار مولوی عبدالحمید رفت تا آراء اهل سنت را جلب کند.

در نظرسنجی‌ها یکی از این دو نفر 1/3 درصد و دیگری سه دهم درصد رأی دارند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • علی
    0

    خوب شما از چی می ترسی؟ مثل دولت جدید بی عرضه نباشند اشکالی ندارد.

  • سید
    0

    آقایان دیگه دنبال چی هستن؟!پاازگرده مردم بردارین و بیش از این مردم رنجدیده رابه خاطر مطامع خودتان له نکنید۔شماخودرامنتسب به دینی میدانیدکه باتاکید پیروانش راازدورویی وفریبکاری ودنیاپرستی برحذر میدارد۔ بیدارشویدومردم رابیش ازاین رنجه ندهید۔

  • مسی
    0

    پس بگویید کی در نظرسنجی ها بالا است.

    نظرات شما -
    • پارسا
      0

      انتخابات برای هر لباسی آزاد است. چون ما مدعی دمکراسی هستیم

  • رضا
    0

    متاسفانه همین افرادی که در حال تخریب نظامیان هستند همانهایی هستند که در اول انقلاب خواهان انحلال و حذف ارتش بودند.اگر فردی نظامی رئیس جمهور شود ابن امر باعث ایجاد نظم و انضباط در ساختار بودجه می شود و جلوگیری از ریخت و پاشهای غیر قانونی می شود سیاسیون و برخی خبرگزاریها که نکران منافعشان هستند دائما در حال تخریب هستند.

  • منم مختار
    0

    ضمن احترام به نظامیان که خود هم به شکلی نظامی محسوب میشم با اعتبار نظامیان بازی نکنید شان نظامی بایستی حفظ شود بارها کاندیدا نظامی داشتیم و اقبال کم مردم از نظامیان اینها به علت تنفر از نظامیان نیست کمااینکه نظامیان ستونهای نگهداری از تمامیت عرضی و امنیت کشور هستند کم اقبالی نظامیان بین مردم فقط به خاطر تخصصی بودن پست ریاست جمهوری است و بهترین کار همانا در کسوت نظامیان و البته با مشاوره دادن به دولت است اگر ایده‌ای دارید میتوان در رسانه‌ها منتشر کنید تا صاحبنظران مشاهده کنند و چنانچه کسی در لباس نظامی میخواهد کاندیدا شود بهتر است در همین زمان باقی مانده تمام برنامه‌های خویش را به مردم ارایه دهد تا بهتر با ایشان آشنایی پیدا کنیم جانباز دفاع مقدس و عضو افتخاری سپاه سوم قدس ق ج ج

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها