توضیحات رجبی‌فروتن درباره مشکل «قاتل و وحشی»

سر بدون موی لیلا حاتمی از حد عرف خارج است

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره فیلم قاتل و وحشی گفت: بخش اعظمی از این فیلم به تشخیص و زعم شورای پروانه نمایش از حد متعارف خارج است.

سر بدون موی لیلا حاتمی از حد عرف خارج است

سعید رجبی فروتن در برنامه «هفت» درباره مشکل «قاتل و وحشی» گفت: نمایش سر زن بدون مو در سینمای ایران چند موردی وجود داشته است؛ همین شورای پروانه نمایش سال گذشته فیلم سه کام حبس را که در جشنواره فجر کلاه گیس بر سر داشت که برای چندین ثانیه کلاه گیس می افتد و سر نمایش پیدا می کند.

سر بدون موی لیلا حاتمی از حد عرف خارج است
خیلی از این فیلم ها برای زمانی است که فقه ما در برابر اینگونه مسائل ساکت بودند و استفتایی در این مورد نیامده بود. در برخی از آثار، زمان کوتاهی اختصاص به نمایش سر بدون موی زن دارند و برخی آثار مثل قاتل و وحشی، بخش اعظمی از این کار به تشخیص و زعم شورای پروانه نمایش از آن حد متعارف خارج است که امید داریم و خوشبین هستیم که با اصلاحات و تمهیدات تصویری ویژه بتواند امکان نمایش پیدا کند.

اگر زمانی که فیلمنامه این اثر به شورای پروانه ساخت فرستاده شده بود، قید می‌شد بناست چنین اتفاقی روی دهد تیم سازنده می‌توانست با اخذ مشاوره‌ و همچنین اخذ مجوزهای لازم، با این مشکل روبرو نشوند.

منبع: صبا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • حسین
    0

    آقا در و تخته باید با هم بخونه وقتی مسئول کشوری اختلاس میکنه و یا نماینده قانونگذار ،قانون شکنی میکنه ،چه انتظاری از یک بازیگر میتوان داشت

  • اکبر
    0

    متاسفانه بعضی از بازیگرهای داخلی بازیگرنما هستند،وتنها هنرشات در اینست

  • ماکرولوپو
    0

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چرا خارج شدی ؟! چَُرآآآآآ ؟ براستی چََرآآآآآآآآآ ؟؟ نمیبینی که ما همگی تحریک میشیم . نمیریم ورزشگاه چون تحریک نشیم !؟ ( این خبرها رو بگین که افکار عمومی از مازوت و اختلاسها - دزدیها و .... دور بشن )

  • ایرانی
    0

    ان فقهی که در خانه نشسته به خیابان و کوچه و بازار نمی اید تا ببیند الان روسری ها همه پس سری شده اند . فتوا حرامی مو را می دهد . فقیه نیست سفیه است.

  • ازاد
    0

    خانم خاتمی خودش نفوذی است وقتی با اجنبی رو بوسی می کند چه انتظاری داری

  • ع
    0

    ای بابامابدنبال چه چیزهایی هستیم.مواززیزروسری پیداست؟!!! همه کارهایمان درست شدفقط این مونده؟!! افکارمنحرف کردن است تامردم بدنبال مسائل دیگرفکرنکنند.مگراقایان زعماخارج ازکشورمیرندچشماشون بسته است؟ مثلابادیدن موی زنان اتفاقی برایشان می افتد؟ بایداین تابوشکسته شودتاانرژی صرف این مسائل نشود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها