۲۵۵ کیلومتر از شبکه برق خمین بهینه‌سازی شد

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان خمین گفت: ۲۵۵ کیلومتر از تاسیسات شبکه برق این شهرستان شامل ۲۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۴۵ کیلومتر فشار ضعیف، امسال اصلاح و بهینه‌سازی شد.

۲۵۵ کیلومتر از شبکه برق خمین بهینه‌سازی شد

مهدی ابراهیم‌نژاد روز یکشنبه افزود: تعمیر ۳۴ دستگاه ترانسفورماتور از جمله اقدامات انجام شده از ابتدای امسال تا کنون در خمین است.
وی با یادآوری تعویض ۲ هزار و ۲۰۰ لامپ معابر در خمین اضافه کرد: ۸۹۶ اسپیسر(فاصله نگهدار) به منظور جلوگیری از سرقت کابل در این شهرستان نصب شده است ...
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان خمین بیان کرد: پست هوایی و شبکه ۲۰ کیلو ولت روستای امامزاده یوجان از توابع این شهرستان نیز امسال اصلاح شد.
ابراهیم‌نژاد ادامه داد: ۲۰ کیلو ولت شبکه به منظور رینگ فیدر( مجموعه‌ای از وسایل قطع و وصل با ولتاژ اسمی معین که برای دریافت برق از بالادست سامانه برق رسانی و تحویل آن به پایین دست کاربرد داد) ۱۰۳ و ۱۰۶ پست خمین نیز در سال جاری احداث شد.
وی اصلاح ۲۶ دستگاه پایه تلسکوپی بلوارها، اصلاح یکصد و ۵۰ دستگاه چراغ ای ای دی نقاط مختلف شهری و نصب دو دستگاه خازن ۲۰ کیلو ولت را از دیگر اقدامات اداره توزیع برق خمین در سال جاری بیان کرد.
مدیر شرکت توزیع برق شهرستان خمین افزود: ۸۳۲ انشعاب عادی و ۲۲ انشعاب دیماندی(انشعابات دیماندی به متقاضیان با قدرت درخواستی ۳۰ کیلووات و بیشتر واگذار می‌شود که به طور معمول متقاضیان غیر خانگی و غیر تجاری را شامل می‌شود) در ۹ ماهه امسال در این شهرستان فروخته شده است .
ابراهیم‌نژاد یادآور شد: مصرف برق در خمین شامل ۵۵ درصد در بخش خانگی، ۳۰ درصد در بخش کشاورزی و ۱۵ درصد در بخش صنایع است.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها