استایل و نقش‌های غزل شاکری

غزل شاکری هنرپیشه سینما تئاتر و تلویزیون کشورمان شامگاه چهارشنبه ۸ بهمن ۹۹ مهمان برنامه دورهمی شبکه نسیم بود و برای نخستین بار روبروی مهران مدیری نشست.

استایل و نقش‌های غزل شاکری

غزل شاکری با حضور در برنامه دورهمی، درباره فعالیت های هنریش، سبک زندگی و مادرش (فرشته طائر پور) و شیوه های انتخاب نقش ها گفت. مهران مدیری گفته بود که غزل شاکری دست پخت خوبی دارد به خصوص در طبخ دم پختک!

غزل شاکری شمیرانی، متولد بیست‌ودوم اسفند سال پنجاه و شش در تهران است. او علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و طراحی دکوراسیون داخلی نیز برای دوستان و آشنایانش انجام می دهد.

در سال شصت و شش نخستین کارش را با فیلم ماهی انجام داد و سپس با نقش آفرینی در نقش گلنار، یکی از خاطره انگیزترین نقش های فیلم های سینمایی کودکان در دهه شصت را رقم زد. گلنار سینمای ایران بیش از ۳۰ سال سابقه بازیگری دارد.

او به مهران مدیری گفت که بازیگر پیشکسوت است. خانم فرشته طائر پور، تهیه کننده و مدیرتولید و فیلمنامه نویس است و مشاور امور مالیاتی خانه سینما محسوب می شود.

استایل و نقش‌های غزل شاکری

غزل شاکری مهمان برنامه دورهمی ۸ بهمن ۹۹

غزل شاکری مجرد است و فرزندی ندارد و تا کنون هم ازدواج نکرده است. دختر ۴۲ ساله سینمای ایران، کارشناسی مهندسی طراحی صنعتی خوانده و فعلاً هم قصد ادامه تحصیل ندارد. غزل شاکری علاقه زیادی به موسیقی و آلات موسیقی ایران دارد.

استایل و نقش‌های غزل شاکری

استایل های غزل شاکری در سال ۹۸

استایل و نقش‌های غزل شاکری

ازکلکسیون تیپ های غزل شاکری در سالهای اخیر

آثار غزل شاکری

غزل شاکری در چند فیلم سینمایی بازی کرده است. فیلم ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی، فیلم سینمایی گلناز به کارگردانی مرحوم کامبوزیا پرتوی، فیلم وقتی همه خواب بودند به کارگردانی فریدون حسن پور در سال ۸۴، فیلم سینمایی آینه های روبرو به کارگردانی نگار آذربایجانی، فیلم سینمایی سارا و آیدا به کارگردانی مازیار میری در سال۹۵، فیلم سازهای ناکوک از علی حضرتی.

غزل شاکری در سریال هایی چون: بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد، سریال جبران به کارگردانی حسن فتحی و سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی نقش آفرینی کرد. غزل شاکری طراحی لباس فیلم آینه های روبرو و وقتی همه خواب بودند را انجام داد.

از فعالیت‌های موسیقایی وی می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب‌الله بدیعی و با خوانندگی پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد.

استایل و نقش‌های غزل شاکری

تیپ غزل شاکری درتئاتر عشق روزهای کرونا

غزل شاکری

غزل شاکری در فیلم خاطره انگیز کودکان دهه شصت: گلنار

استایل و نقش‌های غزل شاکری

پرده خوانی گلنار با حضور گلاره عباسی و غزل شاکری

استایل و نقش‌های غزل شاکری

تیپ غزل شاکری در فلورانس گردی های سال ۲۰۱۲

استایل و نقش‌های غزل شاکری

ایتالیا گردی های غزل شاکری در شهر رم در سال ۲۰۱۸

استایل و نقش‌های غزل شاکری

غزل شاکری در کنار هنگامه قاضیانی

غزل شاکری تا کنون ۲ بار در سال های ۸۹ و ۹۵ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن، نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد.

اینستاگرام غزل شاکری

غزل شاکری حضور فعالی در اینستاگرام دارد و صفحه اش توسط بهنوش بختیاری و رضا کیانیان دنبال می شود. اینستاگرام غزل شاکری در نشانی: @ghazal,shakeri.official در دسترس است. او ۱۴۹ هزار دنبال کننده دارد.

استایل و نقش‌های غزل شاکری

روایت های غزل شاکری از روزهای کرونای ایرانیان

استایل و نقش‌های غزل شاکری

سلفی با ماسک مشکی غزل شاکری در زمستان۹۹

اینستارگرام غزل شاکری در واقع روایتی است مصور و جذاب از کارهایی که وی در ۳ دهه اخیر انجام داده است و سلفی ها و استایل ها و علایقش به هنر و مطالعه و فرهنگ.

اگر نظر و دیدگاهی درباره نقش ها و استایل‌های غزل شاکری دارید، مراتب را از طریق بخش کامنت به اشتراک بگذارید.

منبع: روزیاتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها