انتقاد تند خاتمی از آمدنیوز/ وزارت ارتباطات این سایت ضدانقلاب را له کند

احمد خاتمی گفت: معرکه‌گردان اغتشاشات آمد نیوز است که حامی مالی‌اش بهایی‌ها هستند.از مسوولان وزارت ارتباطات می‌خواهم اگر توان را دارند این سایت را له کنند.

انتقاد تند خاتمی از آمدنیوز/ وزارت ارتباطات این سایت ضدانقلاب را له کند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا، آیت الله"سیداحمد خاتمی در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در جمع مردم کرمان با تشکر از اجتماع باشکوه مردم کرمان در این مراسم اظهار کرد: حمایت از ولایت، تبرّی، وحدت با محوریت ولایت، پاسداری از انقلاب و مقاومت از عناصر مهم حماسه 9 دی است.


وی با اشاره به اهمیت ویژه 9 دی امسال افزود: مردم بعد از انقلاب دو حماسه آفریدند که در دو عرصه انقلاب را بیمه کردند. حماسه نخست، هشت سال دفاع مقدس است و همه جا به ویژه استان کرمان در این حماسه خوش درخشید و جلودار این حماسه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی بود.

خاتمی تصریح کرد: با این حماسه کشور ما در عرصه تهاجم بیگانه بیمه شد و اکنون هیچ دشمنی در عرصه نظامی جرات حمله به کشور ما را ندارد نه اینکه نخواهند، لیکن با حماسه ای که مردم ما نشان دادند، نمی توانند به کشور ما حمله کنند.

وی با اشاره به اینکه حماسه دوم مردم، 9 دی سال 88 بود، بیان کرد: فتنه گران با حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی هشت ماه در کشور آشوب آفرینی کرده و سلطنت طلبان، منافقان و استحاله شده ها به صحنه آمدند تا در یک کودتای مخملی به انقلاب آسیب برسانند اما حماسه حضور افتخارآفرین مردم در 9 دی آنها را ناکام گذاشت و به همه فتنه گرانی که در پی فتنه علیه مردم بودند هشدار دادند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت: قاعدتا باید دنیای استکبار از حماسه 9 دی عبرت می گرفت اما از حوادثی که این چند روز در کشور اتفاق افتاد، نشان داد ضدانقلاب آن عبرت بایسته را در این ماجرا نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه نام حوادث روزهای اخیر را فتنه جدید می گذارم، اظهار کرد: شباهت این حوادث با فتنه 88 این است که اصل نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده اند و سخن از اصلاح طلب و اصولگرا نیست.

خاتمی تصریح کرد: به بازی خورده ها و ضدانقلاب ها می گویم، حضور در تجمعات این چنینی به معنی سرباز استکبار بودن است و تردید نکنید که خاستگاه فتنه جدید رژیم صهیونیستی است.

وی خطاب به وزیر امور خارجه امریکا که گفته نظام انقلاب اسلامی را سرنگون خواهیم کرد، بیان کرد: تو و آیندگانت این آرزو را به گور خواهید برد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: طراح و برنامه ریز این تجمعات استکبار و رژیم صهیونیستی است و به بازی خورده هایی که وارد این صحنه شده اند هشدار می دهم نوکر امریکا نباشید. مراقب باشید با حضور خود در اجتماعات بسیار محدود در میدان امریکا و صهیونیسم بازی نکنید.

وی با اشاره به اینکه تشکیل دهندگان این اغتشاشات سه گروه بودند که نباید به یک چوب رانده شوند، تصریح کرد: گروه اول مالباختگان هستند که پولشان را در موسسات اعتباری گذاشتند و پولشان برنگشته. این گروه ضدانقلاب و مخالف نظام نیستند و می گویند این موسسات اگر با مجوز بوده که شما ضامن شدید و باید شرعا پول مردم را بدهید و اگر بدون مجوز بوده چرا اجازه داده شده که یک سال کار کند؟ و این اعتراض، اعتراض ضدانقلابی نیست.

خاتمی با بیان اینکه اعتراض در این نظام آزاد است مگر اینکه مخل به استقلال نظام باشد، بیان کرد: مردم فریاد می زنند مرگ بر گرانی. باید به داد مردم برسند.

وی گفت: معترضانی که دنبال مالشان هستند باید مراقب باشند ضدانقلاب سوار بر این موج نشود و اگر سوار شد باید تودهنی به آنها بزنند و اظهار وفاداری به ولایت کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: گروه دوم افراد ساده لوح هستند که در فتنه سال 88 هم بودند و عمق قضایا را نمی فهمیدند.

وی افزود: گروه سوم کسانی هستند که در این اجتماعات شعارهای سلطنت طلبانه دادند، اینها در تک تک جنایات آن رژیم سیاه شریک هستند.

خاتمی با اشاره به شعارهای هنجارشکنانه هتاکی به مقدسات دینی گفت: این نابغه های حماقت نمی دانند که عشق ولایت در عمق جان این ملت است و این ملت شعار داده، می دهد و خواهد داد که تا آخرین نفس و قطره خونمان همراه و مطیع ولایت هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد اندکی از جمعیت قم در روز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند، تصریح کرد: اعلام می کنم ضدانقلابی که در این ماجراها بودند، به خصوص آنها که در مشهد در جوار مرقد امام رضا علیه السلام شعارهای هنجارشکن دادند، شایسته اشد مجازات هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر اسم این کارها حماقت نیست چه نام دیگری دارد؟ گفت: احساس می کنم کسانی که خواب و
خیال براندازی نظام را دارند، نابغه حماقت هستند و به آنها اعلام می کنم این انقلاب انقلاب ماندنی است و فرودگاه نهایی آن ظهور صاحب الزمان(عج) است و این را ضدانقلاب خارج و اندک ضدانقلاب داخل بشنوند.

وی افزود: مردم صاحب انقلاب هستند و انقلاب تا شما مردم را دارد به خود می بالد و حماسه با شکوه 9 دی و 22 بهمن که پیش روست، قطعا با شکوه تر برگزار خواهد شد و آنچه مهم است، هوشیاری و بیداری مردم بیش از گذشته است و هر جا دیدید ضدانقلاب بنای بر توطئه دارد، شرعا واجب است در اسرع وقت به مراجع نظامی و اطلاعاتی خبر داده و توطئه را در نطفه خفه کنید و نگذارید ضدانقلاب به نام مردم کرمان شعار هنجارشکنانه بدهد.

خاتمی با بیان اینکه کرمان از جمله استان هایی است که ضد انقلاب بازی خورده نداشت و ان‌شاء الله نخواهد داشت، تصریح کرد: هر حرکت غیرقانونی به
هر عنوانی محکوم است حتی برای مقابله با توطئه. برای مقابله با توطئه هم باید قانونی عمل کرد.

وی بیان کرد: معرکه گردان صحنه این اغتشاشات و حلقه وصلی که تحریک می کند جاهای مختلف شلوغ شود، سایت آمدنیوز است و مردم باید بدانند حامی مالی این سایت بهایی ها هستند و از امریکا دستور می گیرد و این سایت آتش بیار معرکه است و از مسوولان وزارت ارتباطات می خواهم اگر توانش را دارند این
سایت ضدانقلاب را له کنند و اجازه ندهند این سایت ضدانقلاب فرآروده های انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه اظهار کرد: ما با فضای مجازی مخالف نیستیم، این فضا یک ظرف است که می توان یک فرصت یا بحران باشد.

وی افزود: حرف مقام معظم رهبری نیز این است که اول اینترنت ملی را درست کنید و باید مسوولان اول اینترنت ملی را درست کنند و بعد بر پهنای باند
بیفزایند.

خاتمی تصریح کرد: در فتنه جدید، فضای مجازی دارد بحران آفرینی می کند و ما می گوییم مدیریت این فضا نباید دست امریکا و اجانب باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم به وظیفه خود عمل کرده و می کنند، گفت: مسوولان هم به وظیفه خود بیشتر عمل کنند. قبل از اینکه مصیبت گسترده تر بشود، به داد مالباختگان موسسات اعتباری و به داد گرانی برسید.

خاتمی خطاب به مسوولان افزود: بهتر از این می شود کار کرد و این مردم خوب را راضی نگه داشت. این مردم با انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: در فتنه جدید نیز مانند فتنه 88 معیار ولایت است و باید گوش به زنگ رهنمودهای ولایت باشیم. افراط و تفریط ممنوع و غلط است. ما با شعار مرگ بر مسوولان نظام مخالف هستیم، زیرا سران قوا مشروع و دارای تایید ولایت هستند.

وی با بیان اینکه کسی که می گوید رییس قوه قضائیه غاصب است، معنای حرفش تعریض به ولایت است، عنوان کرد: رییس قوه قضائیه منصوب ولایت است و اگر ایراد و اشکالی دارید، انتقادات سازنده را راحت مطرح کنید. زیر سوال بردن کلیت نظام و نیروهای مسلح و شورای نگهبان کار ضدانقلاب است.

خاتمی با بیان اینکه کسی که نان و نمک نظام را خورده، اکنون حرف هایی می زند که حرف ضد انقلاب است، تصریح کرد: خط ما این است و تند و کُند نمی رویم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با دعوت مردم به وحدت با مسوولان نظام تصریح کرد: نمی گویم انتقاد نداشته باشید. باید نقد سازنده باشد. مردم بیدار باشید، می خواهند حریم نظام را بشکنند. میدان به آنها ندهید. باید همراه با ولایت باشیم. خط ما در فضای غبارآلود فقط خط ولایت است.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماندنی است و پیشگویی های صادق می گوید فرودگاه نهایی این انقلاب ظهور بقیه الله الاعظم(عج) است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها