معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

به 365 نفر از بیماران‌ خاص، صعب‌العلاج و زوج‌های نابارور تسهیلات پرداخت می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی به تعداد 365 نفر از بیماران‌ خاص، صعب‌العلاج و زوج‌های نابارور که واجد شرایط هستند جهت تسهیلات به بانک معرفی می‌کند.

به 365 نفر از بیماران‌ خاص، صعب‌العلاج و زوج‌های نابارور تسهیلات پرداخت می‌شود

صدیق جدیدالاسلامی در خصوص اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران‌ خاص، صعب‌العلاج و زوج‌های نابارور، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی طی یک ماه اخیر در راستای حمایت‌های دارویی و درمانی بیماران صعب‌العلاج، خاص، زوج‌های نابارور و سرطانی با همکاری بانک ملت و تخصیص اعتبارات از وزارت بهداشت و درمان اقدام به تسهیلات گرفته است.

وی افزود: 46 میلیارد تومان در مرحله اول در قالب تسهیلات با وام چهار درصد با بازپرداخت 60 ماه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ذکر کرد: بیماران خاص شامل بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیز خونی و افرادی که طی یک سال گذشته پیوند اعضا داشته‌اند.

جدیدالاسلامی بیماران صعب‌العلاج را شامل اوتیسم، ام‌اس و سیستیک فیبروزیس عنوان کرد و گفت: زوج‌های نابارور شامل همه زوج‌های نابارور تحت درمان نازایی هستند که می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بعد از شناسایی این افراد و تشکیل پرونده آن‌ها با هماهنگی انجمن‌ها به تعداد 365 نفر از بیماران‌ خاص، صعب‌العلاج و زوج‌های نابارور که واجد شرایط هستند جهت تسهیلات به بانک معرفی می کند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تعداد بیماران ام‌اس در استان را 110 نفر عنوان کرد و افزود: در بیمارستان کوثر یک مرکز جامع جهت تسهیلات به بیماران ام‌اس راه‌اندازی شده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها