مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران:

افزایش مصرف گاز دلیل خاموشی‌های برق در مازندران است

مدیرعامل توزیع نیروی برق مازندران با تاکید بر مصرف بهینه در انرژی، گفت: افزایش مصرف گاز دلیل خاموشی‌های برق در مازندران است.

افزایش مصرف گاز دلیل خاموشی‌های برق در مازندران است

فرامرز سپری در مورد دلایل اصلی خاموشی‌ها در مازندران ، مشکل اصلی آن را افزایش مصرف گاز عنوان کرد و اظهار داشت: با افزایش مصرف گاز، گاز برخی از نیروگاه‌ها قطع می شود و برای پایداری و تعادل بین مصرف و تولید خاموشی‌هایی اعمال می‌شود.

وی افزود: برای کم کردن زمان خاموشی‌ها راهکارهایی ارائه شد که یکی از این راهکارها خاموشی معابر، قطع گاز ادارات پر مصرف بوده که در دستور کار قرار گرفت. از امروز یکسری خاموشی‌ها احتمالی را در سایت اطلاع رسانی کردیم و سعی داریم این خاموشی‌ها فردا حذف شود.

سپری درباره افتتاح پروژه‌های انرزی در دهه فجر، گفت: 118 پروژه به ارزش 22 میلیارد تومان دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل کاهش تلفات، مقاوم‌سازی شبکه، رینگ و توسعه فیدر، مرمت روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی و توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق است، تصریح کرد: این پروژه‌ها در امور برق سوادکوه، جنوب بابل، جنوب ساری، آمل شرق، فریدونکنار، بابلسر، جویبار، امیرکلا و بهشهر، قائم‌شهر و نکا به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: برای بهره برداری از این پروژه‌ها تعداد 54 دستگاه پست هوایی با ظرفیت هفت هزار و 805 کیلوولت آمپر نصب و 45 کیلومتر شبکه فشار متوسط و حدود 51 کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث شده است.

سپری، طول خطوط فشار متوسط حوزه توزیع برق مازندران را 13 هزار و 50 کیلومتر و طول خطوط فشار ضعیف را 17 هزار و 385 کیلومتر عنوان و تصریح کرد: تعداد پست‌های توزیع برق مازندران نیز 34 هزار و 570 دستگاه با ظرفیت 4 هزار و 333 مگا ولت آمپر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از مردم خواست با 10 درصد در مدیریت مصرف برق و گاز می‌توانند کمک کنند که برق مطمئن تحویل و خاموشی‌ها کمتر شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها