جنگ اسرائیل و ایران، جنگ روانی، توهم یا حقیقتی محتوم/ پشت پرده اظهارات جنجالی مقامات رژیم صهیونیستی چیست؟

صهیونیست ها به دنبال به هم زدن تعادل در منطقه هستند. نوعی واکنش توسط ایران، یک جنگ بزرگ، انفجار یا هر چیز دیگر که منطقه را از حالت تعادل خارج کند، هدف اسرائیل است.

جنگ اسرائیل و ایران، جنگ روانی، توهم یا حقیقتی محتوم/ پشت پرده اظهارات جنجالی مقامات رژیم صهیونیستی چیست؟

به گزارش خبر فوری ، چندی است که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان با بازتاب بسیاری مواجه شده است. چندی پیش بود که آویو کوچاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره بازگشت به توافق هسته ای، حتی در صورت سخت‌تر شدن شروط آن، هشدار داد و گفت که به نیروهایش دستور داده است آمادگی برای اقدام تهاجمی احتمالی علیه ایران در سال آینده را بالا ببرند.

این اظهار نظر باعث واکنش مقامات کشورمان شد. بسیاری از مقامات کشورمان این سخنان را نوعی "جنگ روانی" علیه کشورمان دانستند و برخی نیز دست به عمل متقابل زده و رژیم صهیونیستی را تهدید کردند. در همین راستا، سردار شکارچی، سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: "اگر کوچکترین خطایی از رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ببینیم، هم پایگاه‌های موشکی را که آن‌ها می‌گویند برای حمله به ایران طرح ریزی کرده‌اند می‌زنیم و هم در کمترین زمان ممکن حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد."

سایر مقامات کشورمان نیز واکنش‌هایی مثل این داشتند. از جمله محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور که در واکنش به اظهارات مقام نظامی صهیونیست گفت: "هم مردم ما و هم مردم منطقه با ادبیاتی که مسئولان رژیم صهیونیستی تا الان داشته‌اند، آشنایی دارند. آنان بیشتر حرف می‌زنند و دنبال جنگ روانی هستند و عملاً نه برنامه‌ای دارند و نه توانایی دارند و نه از عهده این کار برمی‌آیند."

واکنش رسانه‌های خارجی به تهدید اسرائیل و پاسخ ایران

مساله یادشده، با واکنش برخی رسانه‌های خارجی نیز مواجه شد. بسیاری با کلید واژه "جنگ روانی" رژیم صهیونیستی علیه ایران به پوشش این خبر پرداخته و آن را نوعی بازی توسط مقامات صهیونیست دانستند.

یو اس آ تودی از جمله پایگاه‌های خبری بود که به این موضوع پرداخت. نویسنده گزارش این پایگاه معتقد است اقدام اخیر مقام نظامی صهیونیستی واکنشی است به آمریکا و دولت بایدن و سعی دارد مانع بازگشت آمریکا به برجام شود.

آسوشیتدپرس، الجزیره و رویترز نیز تقریبا با همین رویکرد به پوشش این خبر پرداختند. این گرایش البته چیزی نیست که مخصوص رسانه‌ها باشد. در صحبت‌های خود کوچاوی نیز این ترس از احیاء برجام مشخص بود. کوچاوی گفت که ایران به‌سرعت به سوی دستیابی به سلاح هسته‌ای پیش می‌رود، و جهان باید فشار بر ایران را ادامه دهد. او به ایالات متحده آمریکا هشدار داد که نباید به توافق هسته‌ای برجام بازگردد، و تاکید کرد که این توافقنامه ایران را از دستیابی به سلاح هسته‌ای باز نخواهد داشت.

قصد صهیونیست‌ها چیست؟

اما قصد مقام صهیونیستی از این اظهارنظر چیست؟ به نظر می‌رسد نیویورک تایمز بدون ارجاع به این مساله توانسته زمینه پاسخ به این پرسش را فراهم کند.

طبق نوشته این نشریه، دولت بایدن به طور کلی (چه در مسائل داخلی و چه در مسائل خارجی) به دنبال نوعی "میانه روی" و تساوی نسبی است. او بعد از ترامپی به قدرت رسیده که قصد داشت همه چیز را تغییر دهد.

برعکس، بایدن نماد سیاست سنتی آمریکایی است و به همین دلیل، می‌خواهد همه چیز را همانطور که هست نگه دارد. از این جهت، بایدن بیشتر به دنبال حفظ تعادل در آمریکا و جهان است تا تغییرات مورد نظر ترامپ به وقوع نپیوندد. طبق این اصل، بایدن در مساله خاورمیانه نیز این راه میانه را پیش می‌گیرد. دولت بایدن - هریس علاقه ای ندارد که یک طرفه از عربستان حمایت کند و راه ترامپ را پیش بگیرد، بلکه برای حفظ نظم موجود تلاش می‌کند و در عین گرفتن رضایت عربستان، به برجام باز می‌گردد و به نوعی تعادل را در منطقه حفظ می‌کند.

بنابراین، با توجه به این نظر، قصد و هدف اسرائیلی‌ها را از بازی روانی اخیر متوجه می‌شویم. آنها به دنبال به هم زدن تعادل در منطقه هستند. نوعی واکنش توسط ایران، یک جنگ بزرگ، انفجار یا هر چیز دیگر که منطقه را از حالت تعادل خارج کند باعث می‌شود بایدن در اجرای سیاست خود شکست بخورد و این دقیقا چیزی است که آنها می‌خواهند.

مسلم است که در صورت به هم خوردن تعادل قوا یا وقوع جنگ بین صهیونیست‌ها و ایران یا ایران و ائتلاف عربی، دولت آمریکا مجبور است به علت مسائل مالی و اقتصادی طرف ائتلاف عربی - صهیونیستی را بگیرد و با این کار نه تنها امکان احیاء برجام از بین می‌رود بلکه امکان بازگشت هر گونه آرامشی به منطقه نیز منتفی خواهد شد. این چیزی است که صهیونیست‌ها از بعد انتخابات آمریکا به شدت دنبال آن هستند. ترور شهید فخری زاده، تحریک ایران، اظهارات خلاف عرف سیاسی مقامات صهیونیست، بمباران مناطق استراتژیک سوریه و پیش از آن، خرابکاری در مراکز هسته‌ای ایران همه در جهت تحقق همین هدف بوده اند ( اینجا بخوانید).

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 49
  • وحید
    0

    یک سئوال راهبردی دارم . که اگر درست پاسخ داده بشه ایران باید سیاستش تو منطقه رو تغییر بده ! لطفا" این سئوال از مسئولین همیشه درخواب برسونیدو بپرسید ! به فرض اینکه اون چیزی که می گید اتفاق بیفته و نابود بشه و بعدش هم فلسطینی ها در اونجا مستقر بشوند ! میتونم بپرسم ؟ کشورهای عربی الان که بیشترین ثروت دنیا رو دارند و سرزمینهاشون به این گستردگی چه تولیدی دارند ؟ آیا شما یک محصول تولیدی با ارزش که تولید کشورهای عربی هست رو میتونید نام ببرید ؟ جز یک مشت آدمهای مصرف گرای شهوت ران شما چیزی از کشورهای عربی دیده اید ؟ منطقی باشید و بیشتر از این منافع ایران رو نابود نکنید !!! الان کشور ما نمونه بارزش اینهمه امکانات و سرمایه واقعا" ما تولید و پیشرفتی داریم ؟ کشورهای عربی که از ما هم بی خاصیت تر و بی مصرف ترند ؟؟؟ واقعا" ذره ای عقل کمبود اساسی امروز ماست !!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      قبل از همه چیز اینکه چرا شما همه چیز را اقتصادی می‌بینید؟ خیلی از عوامل مؤثر هستند در معادلات که این چیزی که شما گفتید فقط یک مؤلفه است. در ضمن اینکه اگر کشورهای عربی مقداری تولیدشان کم است شاید یکی از مهم‌ترین عوامل آن همین فعالیت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و سایر استعمارگران باشد. شما این حکومت‌هایی که الان در این کشورها سر کار هستند را نماینده ملت عرب حساب می‌کنید؟ اینها تحت استعمار هستند. همه ملت‌ها استعداد و ظرفیت و شایستگی دارند و شما نباید به ملت‌های دیگر اهانت بکنید. در ضمن گذشته از اینکه سرزمین فلسطین حق فلسطینیان است شما بخواهید از دید مادی هم نگاه کنید این منطقه یکی از مهم‌ترین مناطق استراتژیک جهان و دارای آب‌وهوای بسیار مناسب و زمین‌های کشاورزی است! آخر اگر این منطقه خوب نبود و ارزشی نداشت که صهیونیست‌ها این‌همه برایش سر و دست نمی‌شکستند و اصرار به غصب آن نداشتند. پاسخ سؤال راهبردی‌تان را گرفتید؟!

  • قوام
    0

    آرزوی ماست اسرائیل دست به حماقت بزند و برای همیشه به تاریخ بپیوندد

    نظرات شما -
    • ب قوام.
      0

      شک دارم ایرانی باشی ایرانی شعور دارد و آرزوی جنگ نمیکند گوگلی

  • محمدی
    0

    اینهم یه نوع تقسیم کار است تا ایران رو وادار به اعلام مذاکره وقبول شروط اونها بکند والا اسراییل فسقلی کجا وتهدید ایران کجا؟

  • امیر
    0

    چطور اگر هروز شما بگوید خوب است!!! بهتر نیست این داستان‌ها جمع شود که هر روز قبل صبحانه نیمی از دنیا رو تهدید به مرگ یا براشون آرزوی مرگ میکنید

  • محمد
    0

    آخه مردک صهیونیست تو اگر می تونستی پایگاهای موشکی حماس تو غزه را می زدی یا پایگاههای حزب الله را می زدی تو نمی تونی حتی به غزه کوچولو حمله کنی چه برسه به ایران بزرگ و قوی فکر کردی تو جنگ شش روزه اعراب اسرائیل پیروز شدی ایران هم مثل مصر و اردنه بقول فرمایشات رهبر عزیز انقلاب کوچکترین واکنش شما برابر با از بین رفتن کل دولت صهیونیست اسراییل ودیگه تو دنیا هیچکس شما ها را راه نمی ده درود بر نیروهای مسلح عزیزمان

    نظرات شما -
    • متين
      0

      مگه شهر هرته حمله کردن , چرا چرت و پرت ميگي برو يکم اطلاعات سياسي, خودت رو زياد کن و از,توهم بيا بيرون

    • محمد
      0

      اطلاعات سیاسی من از توبیشتره تو چرت پرت میگی برو تحقیق کن ببین اسرائیل چند بار به غزه حمله کرده و بعدش متوسل به مصر شده که بیاید میانجی گری کنه تا آتش بس بشه این توهم نیست شما توهم دارید من واقعیت گذشته را دارم می گم اگر شما سنت قطع نمی ده جنگ های گذشته اسرائیل را با لبنان و غزه یادت نمی آید من قشنگ یادمه

    • ناشناس
      0

      همه جنگ‌های اسرائیل چند روزه است! اینها در مقابل حزب‌الله لبنان شکست خوردند و می‌خورند؛ در مقابل ایران نمی‌توانند کاری کنند.

    • ب محمد
      0

      اول برو الفبای سلاح‌های پیشرفته را یاد بگیر بعد بیا حرف بزن 400بمب اتمی دارد اسرائیل به جز متحدانش پس بلوف ممنوع من خود در لباس نظامی 8 سال دفاع مقدس حضور داشتم جنگ دیگر مثل قبل نیست جنگها به کوتاه‌مدت و پر هزینه تبدیل شدند و سلاح‌های پیشرفته ماهواره ای و سایبری و جاسوسی ووو دشمن را حتی اگر بحرین فسقلی باشد دستکم نگیر چرا چون در جنگهای جدید گروهی همپیمان هم شده و .....

  • مورچه
    0

    اگراجازه دهید طرف مقابل روان شمارا درگیر خودش کند طرف مقایل ب نتیجه دلخواهش رسیده . صبوری دربرابر یاوه سرایی اسراییل یک نوع توانایی سیاسی ست تاازاین مرحله از زمان بسلامت عبورکنیم . تا ب و ق ت ش

  • رضا
    0

    یکی به این بچه بگه با دم شیر بازی نکن خطرناکه.... فهمیدید که ما تو حکومت اختلاف داریم و لی در زمینه وطن دوستی هرگز...

    نظرات شما -
    • ب رضا
      0

      برو بچه بستنی تو بخور شیر بودیم حالا داریم گربه میشویم با این همه نادان دلواپس رهزن و مکندگان خون ملت باید ایرانی اصیل در رئوس قدرت بیایند تا باز شیر شویم فعلا که کفتارها محاصره مان کردند و این شیر خسته از دندانهای کثیف دارد بی رمق میشود

  • وکیل
    0

    جنگ شدن توهمه مثل انتقام سخت، مثل حمله ترامپ و توهمات دیگر

  • رحمان
    0

    وقتي ما مي گوييم اسراييل بايد محو شود انتظار داريم انها فقط بنشينند و تماشا كنند چطور سرزميهاي ايران كه توسط شوروي سابق از ايران گرفته شد دغدغه مسئولان نيست حالا به فكر برگرداندن سرزمين اعراب افتاده اند (كاسه داغتر از آش )

  • محمد
    0

    فقط بهانه بيخود دست امريکا و اسراييل نديم چون ضربه اش را اول ملت ميخورن نه اونا

  • بینام
    0

    لطفا یک نفر منطقی و بی تعصب کورکورانه بفرماید اصل و اساس مشکل کشور ما با اسراییل چیست؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اسرائیل کلاً دشمن ایران است؛ دقت کنید دشمن «ایران». حتی من می‌گویم در بسیاری از موارد دشمن «بشریت» هم هست. این تفکر صهیونیست‌ها نه تنها با «اسلام» و «جمهوری اسلامی» بلکه با «ملت ایران» مشکل دارد. جشن پوریم را سرچ کنید می‌فهمید. این تنها یک دلیل است. شما هر طور نگاه کنید اینها ذاتاً با ما مشکل دارند. از طرف دیگر تفکرات اینها خیلی کثیف است. یک چیزهایی درباره‌شان منتشر شده است که اگر بخوانید می‌بینید که اینها بویی از انسانیت نبرده‌اند.

  • ذوالقرنین
    0

    چرا با شکم پر تصمیم میگیرید گرسنه هم بشید که بدتر ایران کل دنیا رو با خودش دشمن کرده به خاطر اعتماد به روسیه اگر جنگی بشه اسرائیل استارتش رو میزنه کل کشورها ومخصوصا ناتو وارد صحنه میشه پس بهتره دنبال جنگ نباشیدشما به کل دنیا باج میدید هر روز یه دردسر بعد میگید امریکا هیچ غلطی نمیکنه فرزندان خودتون امریکا بعد دم از دشمنی میزنید؟؟؟؟

  • فرهاد
    0

    مگرازعرب ها خیانتکارترم داریم دردنیا؟چرابه منافع خودمون فکرنمیکنیم وطرف یک سری آدم خیانتکاروگرفتیم که همین الانم دارن بهمون خیانت میکنن مسوولین محترم کمی فکرکنید وازتاریخ خودتون درس عبرت بگیرید ۸سال باعراق جنگیدین وگفتین جنگ جنک تاپیروزی چه شد؟حالا عراقیها شدن کشوردوست وبرادر ونگم که چه ها میکنند درکشورمون!چه کشوری بادشمن سازی پیشرفت کرده یادبگیریم که به منافع خودمون باعقل وتدبیراحترام بزاریم نه با بیتدبیری دشمن سازی کنیم وخدمونو درتنگنا وفشارقراربدیم

  • حمید
    0

    مردم ایران باید این سوال را از دنیا بکند چرا اسراییل فسقلی که هیچ پیشینه تاریخی ندارد و عمر کشورش به هشتاد سال نمی رسد باید ۱۵۰ تا ۴۰۰ کلاهک هسته ای داشته باشه و عضو NPT هم نیست کل منطقه خاورمیانه را تهدید کنه بعد ایران با سابقه هفت هزار ساله حتی نباید انرژی صلح آمیز هسته ای داشته باشه یا برد موشک های ما باید تا جایی باشه که به اسرائیل نرسه تو روروز روشن کشور ما را داره تهدید می کنه کدوم عقل سلیم می گه در حالیکه دوتا از همسایگان ما پاکستان و روسیه بمب اتم دارند ما باید انرژی هسته ای مان را کنار بگذاریم؟چه تضمینی وجود دارد که در آینده دیکتاتورانی در کشورهای همسایه دارای بمب اتم بر روی کار بیایند ومثل صدام به کشور مان حمله نکنند مسئولان ما باید بنیه دفاعی قوی حتی برای نسل های بعد بگذارند تا هیچ کشوری جرات تعرض به کشورمان و نوامیسمان را نداشته باشه

  • شهرام
    0

    کشور کوچکی مثل هلند ، بعضی وقتها در یک روز شاهد راهپیمایی فلسطینی ها و اسراییلیان است ‌. بدون هیچ نفت وگاز و ...بعداز کشور آلمان یکی از پر قدرت ترین کشورهای اروپایی محسوب میشه چون رابطه ای انسانی و بر اساس عدالت با دیگر کشورها برقرار کرده و از این رابطه خوب به نفع مردمش استفاده (اقتصادی، نظامی و ...)می‌کنه.تو کشور ما هر کی از صلح با دنیا صحبت کنه یا ضدانقلابه یا امریکاییه یا صهیونیسته یا .... مگه هشت سال یه جنگ تحمیلی رو ادامه ندادیم نتیجه اون چی بود ؟ کی می‌خواهیم یاد بگیریم که واسه یک دنیای خالی از جنگ ، بجنگیم .

    نظرات شما -
    • حمید
      0

      آقا شهرام هیچکس دوست ندارد بجنگه من خودم جانباز جنگ هستم و چون مصائب جنگ را دیدم از جنگ متنفرم ولی شما تاریخ ایران را بخوانید در ۲۵۰۰ سال تاریخ اخیر ایران ۱۳۰۰ بار به ایران حمله شده از حمله اسکندر گرفته تا مغولان و از بکان و افغان ها تا روسیه تا عثمانی و حمله متفقین و اشغال ایران که باوجود اعلام بی طرفی از طرف دولت رضا شاه بوده پس باید قوی بود و نگذاریم کسی به فکر حمله به ایران باشه مثل رژیم صهیونیستی که بعد از هلوکاست به فکر تقویت خودش هست و خودش را به همگونه سلاحی مجهز کرده حتی هسته ای

  • چی بگم والا
    0

    یادمان نرود همین کشور برادر ودوست سوریه بازی فوتبال خانگی خود را به کشوری از اسیای شرقی منتقل کرده وتیم ما را به زحمت انداخت *هرکشوری اول باید دنبال منافع ملی خودباشد*

  • arad
    0

    ملت در ایران دوران دولت آقای روحانی به حد کافی بدبخت و فقیر شده اند حالا یه جنگ هم روش دیگه جایی برای ما برای زندگی کردن نمونده

  • م
    0

    اسراییل غلط میکند که به ایران حمله کنه تا در ان واحد با خاک یکسان بشه

  • صفر ندری پری
    0

    در طول چندسال گذشته اسراییل ادعا می کرد؟ از رود نیل درمصر تارودفرات در عراق راباجنگ می گیریم.اما در مقابل نوار غزه . ادعایش ازبین رفت.

  • چه میدونم
    0

    ازقدیم گفتن کدخداروببین بقیه روبچاپ حالا ما با کدخداجنگ داریم انتظار داریم بزاره بقیه روبچاپیم خب نمیزاره دیگه یعنی خدابده شعور!!

    نظرات شما -
    • رئیس پنیر
      0

      داداش ما الان خودمون کدخدای منطقه ایم اونا باید بیان ما رو ببینن چند وقت دیگه بهتون ثابت میشه با از بین رفتن اسرائیل و گسترش نفوذ ایران

  • منم مختار
    0

    خبر فوری طبق قانون مطبوعاتی نظر های من را در جواب بعضی گذاشته ام بگذارید

  • مورچه
    0

    تیترخبر جنگ روانی اسراییل زده نه جنگ نظامی اسراییل

  • عماد
    0

    خودتونبه بار بخونید خبرو شرم اوره این ترجمه و ...

  • الف
    0

    از بین رفتن اسرائیل یعنی تسلط بی چون و چرای به منطقه چه اقتصادی و چه نظامی.

    نظرات شما -
    • الن
      0

      خدایی اینا رو خودت تنهایی میگی یا با بچه محلاتون و هم مشورت میکنی!!! نه اقتصاد چیزی میفهمی نه از توان نظامی و نه از صنعت!!!

    • الف
      0

      کسی که به دیگران میگه نمیفهمی خودش از همه دنیا نفهم تره.دلیل بیار همینجوری رو هوا که نمیشه حرف مفت بزنی.

    • الن
      0

      شما مگه با دلیل گفتی که مرگ اسرائیل یعنی ظهور قدرت نظامی و اقتصادی ایران!!!؟؟؟ اصلا چرا باید اسرائیل از بین بره تا ما قدرت اقتصادی منطقه بشیم؟یعنی الان که اسرائیل هست نمی تونیم؟ اصلا چرا ما باید اسرائیل رو نابود کنیم؟ حرف شما شبیه شعارهای توخالیست که از گوشه کنار می شنویی و شبیه مرغ مقلد تکرار میکنی.

    • من
      0

      داری تجاهل میکنی یا واقعا متوجه نیستی چی میگی؟اصلا کشور اسرائیل یعنی چی؟با کدوم پیشینه ؟این سرطانو انداختن به جون منطقه برای بلعیدن خاک آبا اجدادی مردم منطقه.اسرائیل باید نابود شه چون قصد نابودی کشورهای منطقه و از جمله ایرانو داره.در غیر اینصورت اینهمه کلاهک هسته ای برای چی میخواد؟

  • مهدی
    0

    ایران باید سلاح هسته ای داشته باشه تا اسراییل و امریکا جرات تهدید کردنم نداشته باشن وسلام

    نظرات شما -
    • الن
      0

      خخخخ مهدی جون ما انتقام سخت رو نمی تونیم بگیرم.

    • مهدی
      0

      الن جون اونو که میگیریم به کوری چشم وطن فروشا اما سلاح اتمی یعنی بقا ایران عزیز

    • الن
      0

      مهدی جون مگه رهبر نگفتن تولید و استفاده از سلاح اتمی حرام است؟ دوم ما جور دیگه رو به تباهی هستیم ، سلاح اتمی می خواهیم چکار؟ سوم مگه کره شمالی سلاح اتمی داره ، ارامش و امنیت داره؟

  • کاربر ناشناس
    0

    خدایا ما روزی صد بار بخاطر خجالت از روی زن بچه هایمان میمیریم با این همه مشکلات گرانی آرزوی همه چی بدل مان مانده انشالله جنگ بشه هر چه زودتر نابود بشیم بهتر از ایم مردن تدریجی تا شاید برنامه ریزان نابودی ایران هم نابود شدن

  • مهدی
    0

    جنگ به هیچ عنوان گزینه ی درستی نیست‌،اما اینکه حرف از جنگ میزند غیر طبیعی هست. چون‌ اونا اگر میدونستند با جنگ ایران برایشان همیشه تمام میشد دیر زمانی با دیگر کشور ها این‌گزینه را انتخاب کرده بودند،بنظر من اونا سایه ای سنگین ایران را در نزدیکشون احساس میکنند ،بالاخص که بعدپایان‌ دوره ترامپیست ،خودشون هم احساس کردند ،ایران نزدیکشون خیمه زده،این حرفهای اونا یک‌نوع ترس از جنگ هست ،تا شروع کنند جنگ!

  • احمد
    0

    از انتقام ها چه چخبر؟ داره روی هم تلمبار میشه ها خسته شدیم اینقد وعده شنیدیم

  • کار بر ناشناس
    0

    گرچه اسرائیل وقتی کم می یاره از این حرفای مزخرف زیاد می زنه توجهی نباید کرد! ولی شکی نیست ما هیچوقت دل مون با این دشمن بشریت صاف نمی شه هر جا هم نابودی انسان هایی بوده این دست داشته!! ولی یادمون نره بسیاری از مشکلات ما مربوط به بی مدیریتی و بی درایتی ماست. و اگر ما منسجم باشیم و حرف دل اونا رو نزنیم هیچ غلطی نمی تونن بکنن مثل زمان دفاع مقدس! فقط یک ایران با کلی دشمن قسم خورده و لجباز!

  • فرهاد
    0

    این سیاست هسته ای اگر به داشتن بمب هسته ای منجر نشه باید کلا کنار گذاشته بشه

  • الف
    0

    بشنوولی باورنکن که رژیم صهیونیستی واردجنگ با ایران بشوداینهابازی سیاسی برای چپاول ثروت بدبخت عربهاست ازمرز غربی چین تامدیترانه دودستی تقدیم ایران کرده اندپس عزیزان به سیاستمداران خوداعتمادکنیددرسته گرانی تورم هست اماعزت و سربلندی کشورمهمترازاینهاست

  • غلامرضا
    0

    تصور اینکه ایران با اسراییل جنگ کنه یا اسراییل دنبال براندازی ایران باشه تو مغز نمیگنجه چون توهشت سال جنگ با عراق ایران نشان داد که با دست خالی هشت سال با پونزده کشور جنگید پیروز هم شد حالا با این همه ادوات جنگی و اراده فولادین ملت ایران میشه دنیا را به اتیش کشید .اسراییل باید دیوانه باشد که همچین فکری به سرش بزنه....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها