استاندار قم:

راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری در قم برگزار می شود

استاندار قم گفت: امسال هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی برای دهه فجر و ۲۲ بهمن نخواهیم داشت بلکه تنها حرکت نمادین موتوری و خودرویی انجام گرفته و سخنرانی این مراسم از صداوسیما پخش می شود.

راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت خودرویی و موتوری در قم برگزار می شود

بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد استانی مبارزه با استان قم با اشاره به وضعیت مطلوب قم گفت: انتظار داریم با رعایت شیوه نامه‌ها و پرهیز از عادی انگاری در جامعه، روند کاهش تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها مستمر شود.

استاندار قم ضمن تاکید بر اطلاع رسانی بیشتر از طریق صداوسیما و سایر رسانه‌ها به ویروس انگلیسی و سرایت بیماری به سنین پایین‌تر اشاره کرد و گفت: امسال هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی برای دهه فجر و ۲۲ بهمن نخواهیم داشت بلکه تنها حرکت نمادین موتوری و خودرویی انجام گرفته و سخنرانی این مراسم از صداوسیما صورت خواهد گرفت. همچنین افتتاحیه‌ها و همایش‌های مربوط به دهه فجر با کمترین حضور برگزار خواهد شد.

وی با ابزار نارضایتی از کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بعضی از صنوف بر افزایش نظارت‌ها تاکید کرد و افزود: بمنظور رسیدن به شرایط ثابت ممنوعیت تردد شبانه برای جلوگیری از شب نشینی ها همچنان ادامه دارد.

سرمست با اشاره به راه اندازی چند واحد تولیدی و افزایش تولید ماسک و مواد ضدعفونی گفت: در جلسه ستاد، تاکید شد که امکان صادرات مازاد این تولیدات، فراهم گردد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها