کشف جسد مردی در سعادت‌آباد

تحقیقات درخصوص قتل مردی که جسدش در دره کشف شده از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

کشف جسد مردی در سعادت‌آباد

ساعت13و30 دقیقه دوشنبه افرادی که برای تفریح و کوهنوردی به کوه‌های اطراف سعادت‌آباد می‌رفتند چشمشان به جسد مردی در اعماق دره افتاد. او خون‌آلود بود و شاهدان با دیدن این صحنه وحشت‌زده به پلیس زنگ زدند.

طولی نکشید که مأموران کلانتری ولنجک در محل حاضر شدند و ماجرای این حادثه به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل گزارش شد. با حضور تیم جنایی، جسد خونین مرد از اعماق دره بیرون کشیده شده و مشخص شد که زمان زیادی از مرگش نمی‌گذرد.

جسد متعلق به مردی حدودا 75 تا 80ساله بود که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. مقتول لباس بیرون به تن داشت و نشان می‌داد که احتمالا در جای دیگری به‌قتل رسیده و قاتل یا قاتلان، جسد وی را به اعماق دره پرت کرده‌اند. در ادامه مأموران به بازرسی پرداختند و موفق شدند مدارک هویتی مقتول را به‌دست آورند.

او بازنشسته یکی از اداره‌های دولتی بود که خانواده‌اش شناسایی شده و در تحقیقات عنوان کردند که مقتول صبح روز حادثه برای انجام کاری از خانه خارج شده بود. به‌گفته خانواده‌اش او با هیچ‌کس خصومتی نداشت و هم‌اکنون جسد وی با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافته و تلاش برای کشف اسرار این جنایت ادامه دارد.

منبع: حادثه24

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها