طلاق ادل از همسرش نهایی شد

مشهورترین خواننده بریتانیا با همسر سابق خود بر سر توافقنامه مالی طلاق به تفاهم رسیدند.

طلاق ادل از همسرش نهایی شد

ادل، مشهورترین خواننده و ترانه سرای بریتانیایی متولد ماه می ۱۹۸۸ در شمال لندن می‌باشد و فارغ التحصیل مدرسه هنر در بریتانیا است. آلبوم‌های او از جمله پرفروشترین آلبوم‌های ۲۴ کشور جهان بوده است. وی ۹ جایزه بریتانیا، ۱ جایزه آکادمی، ۱ جایزه گلدن گلوب، ۱۵ جایزه گرمی موسیقی و پنج جایزه موسیقی امریکا را در کارنامه خود دارد. وی با همسر سابق خود Simone konecki بر سر توافقنامه مالی طلاق به تفاهم رسیدند.

بد نیست بدانید ادل Adele خود، ۱۸۰ میلیون دلار دارایی دارد و جزو ثروتمندترین موسیقیدانان و خوانندگان بریتانیایی می‌باشد. وی در اوایل ژانویه امسال، کلیه مراحل نهایی حقوقی در مورد توافق نامه طلاق را انجام داده است.

سند دادگاهی توافقنامه مالی طلاق، از سوی دادگاه صادر شده است. گفتنی است که طلاق این زوج، در زمان امضای این توافقنامه از سوی قاضی، رسمی خواهد شد. از جزئیات این سند هیچ اطلاعی در دسترس نیست، اما شواهد نشان از صلح و میانجی‌گری در تقسیم اموال دارد.

همسر ادل به نام Simon konecki چهارده سال از وی بزرگتر است. سیمون یک کارآفرین و صاحب انجمن خیریه است. این زوج در سال ۲۰۱۱ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۱۲ صاحب یک فرزند پسر به نام آنجلو شدند.

ادل

از چگونگی روابط عاشقانه و خصوصی آن‌ها، اخبار درستی در دست نیست و زندگی آن‌ها تا به حال خصوصی مانده است.

تنها جایی که ادل به همسر خود در جمع مردم اشاره نمود، در زمان سخنرانی دریافت جایزه گرمی در سال ۲۰۱۳ بود. وی گفت من واقعا سپاسگزارم. عاشق آکادمی هستم. مدیر برنامه، همسر من و پسرم شما تنها دلایل دریافت این جایزه هستید.

این دو تنها پس از گذشت سه سال از ازدواج رسمی خود، در سال ۲۰۱۹ جدایی خود را رسانه‌ای نمودند. ادل در تقاضانامه طلاق خود به ناسازگاری عمیق و غیرقابل مصالحه استناد نمود. موضوع مهم در این توافقنامه طلاق، حضانت مشترک فرزندشان است.

سخنگوی" ادل "اعلام کرد که آن‌ها می‌خواهند با عشق فرزند خویش را مشترکا بزرگ کنند، ولی به دلیل رعایت حریم خصوصی زندگیشان، از توضیح بیشتر امتناع نمودند. ادل این روز‌ها بر روی آلبوم جدید خود، کار می‌کند که انتظار می‌رود امسال به بازار بیاید.

منبع: تابناک‌‌باتو

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • احمد
    0

    برو بگیریش خبرجان

  • الكي خوش
    0

    خاك توسر شوهرش آخه حيف نبود هم درآمد داشت هم خواننده بود هروقت دلت مي كرفت برات مي خوند وخلاصه مزاياي ديكه خربزه گرگاب نصيب گفتار ميشه

    نظرات شما -
    • سالاریان
      0

      آه و ناله هاشم آهنگین و رو نوت باید باشه...حیف :(

  • سالاریان
    0

    کدوم مردی اینو ول میکنه :(

  • کریم احمدی
    0

    باورنمیکنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها