دعوای دو غول فوتبال/ زلاتان به لوکاکو؛ جرات داری بیا بیرون!/ عکس

در ثانیه های پایانی نیمه اول دیدار شب گذشته میلان و اینتر در دربی میلان، زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو درگیری شدیدی با هم پیدا کردند.

دعوای دو غول فوتبال/ زلاتان به لوکاکو؛ جرات داری بیا بیرون!/ عکس

دیشب تیم های اینتر و میلان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا ایتالیا به مصاف هم رفتند. دو تیم که در سری آ نیز در کورس قهرمانی قرار دارند، در دیدار شب گذشته هم با تمام قوا به مصاف هم رفتند و جدیت آنها برای کسب پیروزی در این دیدار، بیش از همه در آخرین دقیقه نیمه اول مشخص شد.

میلانی ها با گل دقیقه ۳۱ زلاتان پیش افتادند و پس از آن بازیکنان اینتر برای رسیدن به گل تساوی به آب و آتش می زدند. در دقیقه ۴۵، داور برخورد الساندرو رومانیولی با لوکاکو را خطا تشخیص داد و یک ضربه آزاد به سود نرآتزوری اعلام کرد اما پیش از زدن ضربه، یک درگیری لفظی بین زلاتان و لوکاکو آغاز شد که تا مرز درگیری فیزیکی هم پیش رفت.

دعوای دو غول فوتبال/ زلاتان به لوکاکو؛ جرات داری بیا بیرون!/ عکس

لوکاکو که به نظر می رسید از صحبت های زلاتان عصبانی شده، به سمت ستاره سوئدی رفت و در مقابل مهاجم میلان هم ضربه ای با سر به پیشانی حریف زد. بازیکنان دو تیم وارد معرکه شده و این دو را از هم جدا کردند اما این دو دست بردار نبودند و از دور برای هم خط و نشان می کشیدند. در تصاویر کاملا مشخص بود که زلاتان وعده ادامه درگیری در بیرون از زمین و داخل تونل ورزشگاه را می دهد و لوکاکو هم الفاظ نامناسبی را خطاب به او به کار برد.

داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد اما آنها دست بردار نبودند و بعد از سوت پایان نیمه، این لوکاکو بود که قصد داشت هر طور شده خود را به زلاتان برساند و با او تسویه حساب کند و بازیکنان و کادر فنی اینتر تلاش زیادی کردند تا این ستاره بلژیکی را آرام کنند.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • من
    0

    فقط زلاتان سلطان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها