ویدئوی جالبی که یک مرد از خوابگردی همسرش تهیه کرد!

ویدئویی که مرد انگلیسی از خوابگردی همسرش تهیه کرده مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

ویدئوی جالبی که یک مرد از خوابگردی همسرش تهیه کرد!

یک زن انگلیسی به تازگی ویدئویی جالب را که همسرش هنگام راه رفتنش در خواب از او تهیه کرده منتشر کرده است. «سِلینا» که همسرش از خوابگردی مطلع بود اقدام به نصب دوربین‌هایی کرد تا از راه رفتن این زن در خواب فیلم تهیه کند. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک تاکنون میلیون‌ها بیننده داشته است.

این ویدئو‌ها تاکنون بیش از ۲۲ میلیون بیننده داشته است. در این ویدئو سِلینا در حالی که غر می‌زند ابتدا به سمت آشپزخانه رفته و سپس با چند نوشیدنی از خانه خارج شده و آن‌ها را در بیرون از خانه روی چمن پوشیده از برف پرتاب می‌کند. او سپس در حالی که به نظر می‌رسد همچنان تشنه است دوباره به سمت آشپزخانه بازگشته و همین عمل را تکرار می‌کند. کلیپ‌های دیگر او را در حال پاشیدن دانه‌های آفتابگردان در اتاق نشیمن یا مبارزه با یک اختاپوس عروسکی نشان می‌دهد.

به گفته این زن خوابگردی او معمولا بیش از یک ساعت طول می‌کشد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «چرا مثل یک کودک نوپا حرکت می‌کنید و من چقدر این مدل راه رفتن را دوست دارم.» کاربر دیگر نوشت: «جالب بود، این فیلم موجب ترس و وحشت قاتل زنجیره‌ای می‌شود.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 2.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • .........ن
    0

    برای فالور جمع کردن و کسب درآمد از یوتیوب هر غلطی میکنن . فردا لباسشون هم تو خاب در میارن میگن که اجنه اومده به ما واکسن فایزر رو بزوووور بزنه . ما نمیخاییم ژنهامون عوض بشه و ردیاب بره توی ....ن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها